Han hoster konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

SussieThyssen

michelledam skriver:

jeg har også lige været ved lægen med isabella. og vores læge sagde også at der var kighoste i omløb selvom de bliver vaccineret for det. og de ville ikke gøre noget ved det, dem der blev ramt blev ramt. de kunne ikke gøre noget ved det...

Tror de har lavet vaccinen for mild og dårligt dækkende efter de har lavet om på hvornår og hvordan de vaccinerer.
jeg kan huske fra mine unger, at det var noget af det første de blev vaccineret for, og de to første sprøjter, måtte ikke blandes med andre vacciner.
Og da de var små, var kighoste stort set helt væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

SussieThyssen

michelledam skriver:

jeg ville klart gå til lægen. isabella har flere gange haft de problemer med hoste. og det er hver eneste gang hun bliver forkølet.. vi har fået astma medicin til hende som hun skal have igennem vinteren. lægen har sagt at mange børn bliver ramt i de kolde tider. og perioderne hvor snot er meget fremme. de fleste vokser fra det ved 3 års alderen

Ja enten rammer det ørerne eller også får de hoste..somme tider begge dele...de stakkels små pus.
Men som du siger, så vokser de gerne fra det.

Anmeld

7. november 2012

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Det mener jeg så sandelig da også, at mine børnebørn er.
Jeg tror nu ikke på den med 60% (altså tvivler ikke på dine ord, men videnskabens) for, man indførte kighostevaccinationen, da jeg var lille, og min mor fik mig flux vaccineret. Men dengang var der stadig børn, der døde af det eller var syge i ugevis, fordi de IKKE var vaccineret.
Men som årene gik så blev det mere og mere ualmindeligt, og i mange, mange år, var kighosten så godt som væk fra landet.
Så det undrer mig lidt, hvis den skulle beskytte mindre end før.
Og så undrer det mig også at forældre ikke lader deres barn vaccinere mod netop den børnesygdom, da den er direkte livsfarlig. Så pyt med de andre børnesygdomme, men kighostem og Di-Te-Pol vaccinen er hul i hovedet ikke at modtage.

Iøvrigt hoster man ikke kun om natten, hvis man har kighoste, men døgnet rundt, og især ved anstrengelse.

Helt enig. Helt små børn har slet ikke kræfter til at hoste, så de skal selvfølgelig vaccineres. Synes alligevel, det er mange udbrud på trods af vaccinationsprogrammet

Anmeld

7. november 2012

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Tak jeg gjorde det lige aktivt for dig..og så kigger jeg lige

Fino

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Helt enig. Helt små børn har slet ikke kræfter til at hoste, så de skal selvfølgelig vaccineres. Synes alligevel, det er mange udbrud på trods af vaccinationsprogrammet

Tror det er fordi de har gjort vaccinen mildere og lagt den sammen med andre vacciner m.m, så den ikke er så virksom mere

Anmeld

7. november 2012

Majeha

Yep, til lægen med ham. Er selv lige kommet hjem med maske og astmamedicin til min søn (4½ mdr)til de næste 3 mdr. Han havde hostet og rallet lidt et par dage, og troede bare det var lidt forkølelse. Men det var det desværre ikke, og jo før det bliver opdaget/behandlet, jo bedre.

Anmeld

7. november 2012

annec

Tak for svar alle sammen. De var intet i nat så prøver at give det en dag mere :-)

Anmeld

18. november 2012

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Tror det er fordi de har gjort vaccinen mildere og lagt den sammen med andre vacciner m.m, så den ikke er så virksom mere

Ku det godt tyde på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.