Hvordan ville du tage det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Ahh det tror jeg sku ikke han ville ku nå :p !!

Måske ikke.. Men nu skal han jo forhåbentlig ikke dø om 10 mdr. man tænker jo ganske anderledes hvis man står i så alvorlig situation, men jeg kan godt forstå hans tankegang.
Om det er egoistisk - ja måske, men igen - man tænker jo væsentligt anderledes i situationen end når man blot hypotetisk drøfter det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

mig og kæresten sad lige og snakkede.. Så siger jeg, hvad ville du gøre hvis du fik at vide at du kun havde 10 måneder tilbage at leve i? Han svarer at han ville have gjordt alt for at nå at få et barn .. Og mig der meeeeeget tit har givet udtryk for at jeg ikke ønsker flere børn i min. 5 år og allerede har en to år gammel med en anden.. Siger at jeg ikke ville gå med på det for jeg ville slet ikke ku holde ud at passe to børn og han bare var væk ... Så siger han bare, nåh jamen så ville jeg droppe dig og gå ud og leve livet den sidste tid! Øhm, er det ikke lidt strengt?? Eller er det mig der er dum her? Tænker bare hvor meget pris han egentlig sætter på mig..

Nu ville man jo aldrig vide, at man havde 10 måneder tilbage at leve i, så det bliver vist ikke mere hypotetisk end det - og er det så værd at hidse sig op over?

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nu ville man jo aldrig vide, at man havde 10 måneder tilbage at leve i, så det bliver vist ikke mere hypotetisk end det - og er det så værd at hidse sig op over?

Jeg har overhovedet ikke hidset mig op over det

Anmeld

6. november 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Jeg har overhovedet ikke hidset mig op over det

Man kan vel også vende den lidt om og tænke, at vis du elsker ham, hvorfor så ikke imødekomme hans ønske og få en del af ham..?

Hvis jeg elsker en mand helt igennem, ville det bedste da være, at få et stykke af ham gennem et barn, som er en stor velsigelse.. 

Anmeld

7. november 2012

TeamRocket

Hvis min mand dør, er jeg lykkelig for at han lever videre i vores børn og de ting jeg kan fortælle om ham. Han er en fantastisk mand. Jeg kan godt forstå hvis din kæreste blev såret over du ikke ville give ham hans eget barn og fortælle historier om ham til. Men jeg kan også sagtens se det fra din side, altså i har jo heller ikke været sammen så længe at du overhovedet kender hans livshistorie, barndom, bedrifter, drømme osv. Og hvis i så heller ikke har det mest kærlige og trofaste forhold, så er det et stort press at ville ligge på dig.

Anmeld

7. november 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Sikke dog en farlig diskution i kom ud i der...

Men må indrømme at jeg godt kan forstå din kæreste... Hvis du ikke ville ære hans sidste ønske om at få et barn, så havde jeg nok valgt det samme som ham... Hans reptile hjerne fortæller ham ganske enkelt bare at hans gener skal nå at vidreføres, med eller uden dig... Sorry, men sådan er mænd....

Og så tror jeg ikke du skal tage det så tungt, hvis du bliver så såret af sådan et svar, så tror jeg ikke i skal have sådan nogle hypotetiske spørgelege igen

Velformuleret og spot ón 

Anmeld

7. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis min kærste sagde sådan,lige gyldig om det bare et en hypotetisk situation,så ville vores forhold være slut.

Bare det at han som det første,ville synes det var i orden,med fuld overlæg,at efterlade mig med et barn,men også det at han ville foretrække,at bolle fremmede kvinder tykke,i steden for at bruge hans dyrbare tid med mig,beviser for mig,at han ikke elsker mig,som jeg fortjener at blive elsket. 

Anmeld

7. november 2012

Barbamama

Synes ikke du skal blive så vred over noget der er rent hypotetisk! Så kan man drive sig selv til vanvid. HVIS han rent faktisk var døende ville han nok reagere anderledes. Det ved man ikke før man står i situationen. Måske ville du så komme til at betyde meget mere for ham end du gør lige nu. Sådanne diskussioner skal man generelt bare holde sig fra. 

Kan da lige komme med et godt eksempel min mand kom med engang og jeg kunne sgu ikke lade være med at grine. Et par vi kendte var ved at gå fra hinanden og så siger jeg til min mand at jeg ALDRIG håber vi skal fra hinanden. Så siger min mand: "Bare rolig jeg flytter ingen steder (jeg tænker så at det næste han siger er: for jeg elsker dig så meget....) SÅ siger manden fanme: "Jeg gider ikke pakke alt det lort igen!" Ha ha ha ha ha TAK! Så sagde jeg til ham at det var en aftale. Hvis han nogensinde ville flytte fra mig ville jeg bare blive ved med at pakke de ting ud han pakkede ned indtil han gav op og blev ha ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.