Hvordan ville du tage det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg kan godt forstå du reagere sådan, det da ikke særlig fedt. Og så undre det mig, at man ønsker at sætte et barn i verden, velvidende at det aldrig vil nå at lære sin far at kende

Precis.. Samme her. Og jeg ville ikke sætte et barn i verden velvidende om at det aldrig ville få chancen for at have en far..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

klmf

Synes så det er SUPER egoistisk, at ville sætte et barn i verden, hvis man 100% ved at man dør fra det kort tid efter

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jo det er der jo netop. Han mangler jo det/de børn

Netop, og det ville han så slet ikke få ved at ''leve livet'' tværtimod, så ville han miste det eneste far følelse han havde chancen for nemlig for mit barn som han har kendt siden hun var 10 måneder

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Synes så det er SUPER egoistisk, at ville sætte et barn i verden, hvis man 100% ved at man dør fra det kort tid efter

Anmeld

6. november 2012

Laulund87

lotchen skriver:

Pyha sad lige om tænkte om jeg var den eneste der synes det lyder vanvittigt og uansvarligt

Anmeld

6. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Netop, og det ville han så slet ikke få ved at ''leve livet'' tværtimod, så ville han miste det eneste far følelse han havde chancen for nemlig for mit barn som han har kendt siden hun var 10 måneder

næh han kunne jo finde en lyn hurtigt, gøre hende gravid og forlade jorden velvidende at han har formeret sig. Der er stor forskel på "dine og mine" børn

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Pyha sad lige om tænkte om jeg var den eneste der synes det lyder vanvittigt og uansvarligt

Your not

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

næh han kunne jo finde en lyn hurtigt, gøre hende gravid og forlade jorden velvidende at han har formeret sig. Der er stor forskel på "dine og mine" børn

Ahh det tror jeg sku ikke han ville ku nå :p !!

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ahh det tror jeg sku ikke han ville ku nå :p !!

Anmeld

6. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Your not

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.