Jeg vil også til julefrokost :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

TNBC

tankai skriver:

Jep, verdenen er lille 

Jah..
Men hvis der er nogle der er friske på det, kan vi da lave vores egen julefrokost. Om det skal være en fuldefrokost eller børnevenlig, er mig ligemeget:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

tankai

Yurie skriver:

Jah..
Men hvis der er nogle der er friske på det, kan vi da lave vores egen julefrokost. Om det skal være en fuldefrokost eller børnevenlig, er mig ligemeget:-)

Det kunne egentlig være super hyggeligt! 

så kan man også møde nogle nye ansigter 

Anmeld

6. november 2012

TNBC

tankai skriver:

Det kunne egentlig være super hyggeligt! 

så kan man også møde nogle nye ansigter 

Ja ik??

jeg tror også at det ville være super hyggeligt

Anmeld

6. november 2012

jydeinden

tankai skriver:

Iih, så fortæller kæresten,at hun skal til julefrokost med arbejdet i starten af december.. 

Jeg vil også, men uden en masse familie, og ikke decideret mange venner, så er det nok 10 år siden, jeg var til julefrokost.. Og der var jeg ikke helt så gammel, så det tæller ikke som hvad med i dag betegner det som.. 

JEG VIL OGSÅ 

må melde mig enig med sussie, har aldrig været til en descideret julefrokost, men selv hvis jeg havde så nej tak, har set rigeligt i klasserne gennem tiden der ter sig åndsvagt, og den der med at man bare kan holde sig ædru, tjaa muligt men det gør så også bare festen endnu mere dødsyg hvis du spørg mig

Anmeld

6. november 2012

tankai

Yurie skriver:

Ja ik??

jeg tror også at det ville være super hyggeligt

Det må vi sgu stable på benene 

Anmeld

6. november 2012

TNBC

tankai skriver:

Det må vi sgu stable på benene 

Ja det synes jeg også:-)

Anmeld

7. november 2012

Kay

tankai skriver:

Nu har jeg dog ingen børn selv, men kan virkelig have svært ved at forstå, at et bar kan tage så meget tid fra én, så at man ikke har tid til lige at svare på en sms i ny og næ.. 

Kan godt være det bare er mig, men sådan tænker jeg.. 

jeg vil sige det er svært at svare med det samme altid... og svært at tage telefonen altid når den ringer... men så kan mor da ringe tilbage eller svare på sms'er senere... det gør jeg da

Anmeld

7. november 2012

tankai

Kay skriver:

jeg vil sige det er svært at svare med det samme altid... og svært at tage telefonen altid når den ringer... men så kan mor da ringe tilbage eller svare på sms'er senere... det gør jeg da

Ja, jeg ville også mene, at man så kunne svare eller ringe tilbage, når tiden var til det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.