Jeg vil også til julefrokost :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.804 visninger
37 svar
0 synes godt om
6. november 2012

tankai

Iih, så fortæller kæresten,at hun skal til julefrokost med arbejdet i starten af december.. 

Jeg vil også, men uden en masse familie, og ikke decideret mange venner, så er det nok 10 år siden, jeg var til julefrokost.. Og der var jeg ikke helt så gammel, så det tæller ikke som hvad med i dag betegner det som.. 

JEG VIL OGSÅ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

SussieThyssen

tankai skriver:

Iih, så fortæller kæresten,at hun skal til julefrokost med arbejdet i starten af december.. 

Jeg vil også, men uden en masse familie, og ikke decideret mange venner, så er det nok 10 år siden, jeg var til julefrokost.. Og der var jeg ikke helt så gammel, så det tæller ikke som hvad med i dag betegner det som.. 

JEG VIL OGSÅ 

Gudskelov er det ikke noget vi dyrker i vores familie

Jeg HADER julefrokoster, og har valgt dem fra i det omfang jeg kunne, det meste af mit liv.
Set med mine øjne, så er det langt hyggeligere med et par gode venner til en bid brød og en kop kaffe

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2012

JS<3

Årh det minder mig om at kæresten skal til firma julefrokost jeg er på barsel og er bundet godt fast hele december måned, da Alberte ikke er så gammel. Øvøv

Anmeld

6. november 2012

tankai

SussieThyssen skriver:

Gudskelov er det ikke noget vi dyrker i vores familie

Jeg HADER julefrokoster, og har valgt dem fra i det omfang jeg kunne, det meste af mit liv.
Set med mine øjne, så er det langt hyggeligere med et par gode venner til en bid brød og en kop kaffe

Kærligst
Sussie

Hvordan kan man dog hade julefrokoster? 

Anmeld

6. november 2012

tankai

JS<3 skriver:

Årh det minder mig om at kæresten skal til firma julefrokost jeg er på barsel og er bundet godt fast hele december måned, da Alberte ikke er så gammel. Øvøv

Det er trist.. Men så må du ud, når det engang bliver muligt 

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

tankai skriver:

Hvordan kan man dog hade julefrokoster? 

Synes bare de er besværlige..især fordi folk ofte bliver fulde og dumme

Anmeld

6. november 2012

tankai

SussieThyssen skriver:

Synes bare de er besværlige..især fordi folk ofte bliver fulde og dumme

Tja, men ingen siger, at man skal drikke sig fuld jo

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

tankai skriver:

Tja, men ingen siger, at man skal drikke sig fuld jo

Nej men det ender det jo næsten altid med at der er nogle der gør.

Nå synes da, at det er hyggeligt at gå ud med lidt familie på kro og spise en julefrokost der, for jeg elsker alle de former for fisk og skaldyr man kan få (jeg når aldrig længere) Hehe!
Men firmajulefrokoster og den slags er bare ikke mig.
Og julefrokoster i familien, har vi afskaffet for sekler siden, da det er alt for stressende.

Anmeld

6. november 2012

Clisolka

SussieThyssen skriver:

Nej men det ender det jo næsten altid med at der er nogle der gør.

Nå synes da, at det er hyggeligt at gå ud med lidt familie på kro og spise en julefrokost der, for jeg elsker alle de former for fisk og skaldyr man kan få (jeg når aldrig længere) Hehe!
Men firmajulefrokoster og den slags er bare ikke mig.
Og julefrokoster i familien, har vi afskaffet for sekler siden, da det er alt for stressende.

Jeg har det akkurat på samme måde som dig Sussie 

Jeg hader også de julefrokoster. Jeg har været ansat i det samme firma i 13 år nu og har højst været til 2-3 julefrokoster. Det siger mig intet... Nu skal det også siges at jeg skal smutte senest kl. 21 for at nå den sidste bus hjem (2 timers transport hjem) 

Jeg vil hellere hygge med familien i stedet 

Anmeld

6. november 2012

TNBC

tankai skriver:

DDeIih, så fortæller kæresten,at hun skal til julefrokost med arbejdet i starten af december.. 

JEG VIL OGSÅ 

Det vil jeg også gerne, men jeg er lige flyttet til sjælland, så kender ikke nogen..:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.