B&J skriver:
Jaaa lige nu har jeg endelig bare lyst til at skrige fordi det gør jeg ellers ikke...
men PYHHH hvor er det HÅRDT når man har en dreng der er en små spiser...
heldigvis spiser han morgenmad formiddagsmad og middagsmad og eftermiddagsmad
det har vi ventet på meget længe men nu spiser han rimelig okay...
det eneste vi håber på er han en dag syntes aftensmaden er mere spænde...
alt kød nægter han
hvis han får ris nægter han hvis han får kartofler nægter han men pasta kan han spise ind i mellem også grønt og frugt elsker han overalt på jorden
og vi har prøvet alt og han smager heldigvis på alt men puhh det er hårdt men ja jeg skal huske hvor langt han er kommet forhold før... og når han altid har været en små spiser...
skulle bare lige lukke en masse ud for det gør altså lidt ondt inden i
Hvis han ikke har lyst til noget om aftenen andet end frugt og grønt, så lad ham dog slippe med det.
Kød kan han få som koldt til de andre måltider.
Nogle mennesker kan bare ikke lide varm mad...og ja...jeg siger MENNESKER, for der er vitterligt masser af mennesker over hele jorden, der ikke spiser varm mad, og også mennesker, der ganske enkelt ikke kan lide det.
Jeg ved ikke hvorfor det er så vigtigt med al den varme mad 
Jeg har det ligesom min den ældste, jeg bryder mig heller ikke ret meget om det.
Jo, en gang imellem, men stod det til mig, fik vi kun varm mad her i huset 1 eller 2 dage om ugen..højest. Resten af tiden ville det være fint med brød, grønt, frugt og lidt kødrester som pålæg.
En anden ting er, at det faktisk ikke er spor sundt at overfylde maven om aftenen.
Så lad være med at focusere på det, og lad ham selv styre det.

Kærligst
Sussie