Der er jo også noget andet du skal tænke på....
Hvis du kan behandle din kæreste sådan, hvor stor er chancen for at du også vil behandle dit barn sådan??
Tale ned til det, nedgøre det, umyndiggøre det og måske til sidst hade det, fordi det ikke passer ind i din kontrolverden. 
Lige først, da jeg læste dit første indlæg, kom jeg til at tænke på, at du bliver ved med at vælge cornflakes, selvom du er allergisk over for dem 
Ei...det er faktisk fra en film jeg har det. 
Men kort fortalt. Kærlighed, det at finde den rigtige partner, er ligesom med allergi over for cornflakes.
Det er lige meget hvor flot æsken er, hvis indholdet stadig er cornflakes, og så vil man stadig, uanset hvor flot æsken er, reagere allergisk over for indholdet.
Du har det ganske enkelt med at vælge svage mænd.
Du kan ikke umyndiggøre eller ændre på en stærk mand. Derfor bliver du nødt til at finde en mand, der kan trække sine grænser over for dig, og sige fra.
Tro mig...jeg ved hvad jeg taler om.
Mine ungers far var helt lige sådan og han var ved at drive mig til vanvid.
Og når jeg endelig havde brug for en stærk skulder, så var der bare...ja, luft!!
Nu talte jeg ALDRIG ned til ham, og jeg nedgjorde ham heller ikke. Det kunne jeg aldrig finde på, og der må du ganske enkelt stoppe.
Du kan ikke tillade dig at nedgøre andre mennesker, uanset hvor svage de er.
Taler du også ned til naboen eller en arbejdskollega?
For hvis du gør det, så har du et seriøst problem, og du må have det meget svært med verden.
Og nej, jeg skælder ikke ud. Jeg prøver på at hjælpe dig.
Jeg tager dit problem dybt seriøst, for du skader dig selv.
Du har uden tvivl brug for massiv hjælp, og selvom du har været uheldig med et par psykologer, så vil jeg alligevel sige, at du skal prøve igen.
Der må være nogle piger herinde fra dit område, som kender en god, seriøs psykolog, kom kan tage fat i dig og hjælpe dig, for din måde at reagere på, er rent ud sagt helt ekstrem.
Men du må først og fremmest se at komme videre, og en af de første ting du skal lære, er at stoppe med at nedgøre din kæreste.
Og så...hvis du vitterligt har det så slemt med ham, så slemt at du ikke kan se dig og ham sammen om 5 år, om 10 år eller om 25 år, så er det bedre du hiver teltpælene op og ser at komme videre.
Og hold dig så fra mænd, indtil du har lært at holde dig fra cornflakes 

Kæmpe trøsteknus
Sussie