Anonym skriver:
det er nok det der gør mig mest ked af det og utrolig bange.. at jeg skal have indset fuldt ud for mig selv at det er mig der er problemet og har indset det halvt, men mangler den halve...
jeg var på lykkepiller indtil jeg blev gravid og de HJALp-- ÅH hvor de hjalp.. men i samarbejde med læge og mig selv valgte vi at stoppe fordi jeg havde dte jo godt og fordi det ku skade vores lille barn -- der gik os ca 5 uger før jeg blev hidsig - ved ik om det homonerne der køre mere nu?? eller om det er min bivirkning på de skide piller der træder ind 
Det er også fuldstændig ligemeget hvad grunden er - du ved at du ikke har det godt, og du har så småt gjort noget ved det, ved at starte denne tråd. Det er jo et kæmpe skridt på vejen!
Hvad med at sige det til kæresten? Bede ham om hjælp? Det vil uden tvivl virke bedre på forholdet, end at du skubber ham væk og gør ham til syndebukken. Husk at du har valgt ham af en grund - han var jo dejlig engang, ikke? 
Få din læge ind over, så i kan finde ud af en måde at tackle det på indtil graviditeten er overstået, og du måske kan begynde på medicinen igen!
Anmeld