Omsorgsgiver skriver:
Maja er begyndt at gå og vuggestuen har efterspurgt et par støvler til hende. Jeg har så været i Ønskebørn idag og prøvede bde Reima og Goortex (staves) støvler på hende. Reima kunne hun fint få på mens Goortex var lidt sværere. Men jeg hælder mere til Goortex da de er 100 procent vandtætte og ja bare er rigtig gode. Men som sagt så havde Maja ikke helt nemt ved at få sin fod ned i dem. Bliver det mon bedre med tiden??
Er der nogen der har Reima og kan I anbefale dem??
Og hvor lang tid gik der før jeres børn kunne gå når de havde støvlerne på?? Maja har jo aldrig haft fodtøj på (kun pusser og skindsko) så hun kunne jo slet ikke finde ud af at gå med støvlerne på. Men jeg fik at vide at det kommer.
Og hold da op nogle priser altså!!
Kan det ikke gøres billigere?? Reima kostede vist 500 og Goortex 650! Synes godt nok det er vildt for et par støvler til sådan nogle små fødder.
Hvad har I for nogle støvler til jeres små og hvad kostede de??
Skal lige siges at Maja er 13 mdr.
Jeg ville gå i en skoforretning i stedet, de ved meget mere, fordi de jo kun skal vide noget om sko.
Vi har lige købt nogle til Rose af mærket Primigi.
Vi har købt dem i Skoringen, tror jeg det var. De er rigtig lækre, god kvalitet, SÅ lette at få de små fødder i, og så også Gore Tex. Og ja, de er sgu dyre sådan nogle sataner, men lige på det område synes jeg det er vigtigt det er ordentligt. Ordentlige sko til små børn er virkelig et must!!
Rose kunne gå i dem med det samme, hun havde gået i en 3 ugers tid da hun fik dem. Selvfølgelig lidt usikkert de første par gange, men det kom hurtigt.
Anmeld