Støvleforvirring :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Maja er begyndt at gå og vuggestuen har efterspurgt et par støvler til hende. Jeg har så været i Ønskebørn idag og prøvede bde Reima og Goortex (staves) støvler på hende. Reima kunne hun fint få på mens Goortex var lidt sværere. Men jeg hælder mere til Goortex da de er 100 procent vandtætte og ja bare er rigtig gode. Men som sagt så havde Maja ikke helt nemt ved at få sin fod ned i dem. Bliver det mon bedre med tiden?? 

Er der nogen der har Reima og kan I anbefale dem?? 

Og hvor lang tid gik der før jeres børn kunne gå når de havde støvlerne på?? Maja har jo aldrig haft fodtøj på (kun pusser og skindsko) så hun kunne jo slet ikke finde ud af at gå med støvlerne på. Men jeg fik at vide at det kommer. 

Og hold da op nogle priser altså!!  Kan det ikke gøres billigere?? Reima kostede vist 500 og Goortex 650! Synes godt nok det er vildt for et par støvler til sådan nogle små fødder. 

Hvad har I for nogle støvler til jeres små og hvad kostede de?? 

Skal lige siges at Maja er 13 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Dorthe1986

Vi har skofus til Emil, og synes de er fantastiske. Hans fødder er både varme og tørre og så er de meget nemme at få på gav 450 kr for dem

Anmeld

6. november 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Dorthe1986 skriver:

Vi har skofus til Emil, og synes de er fantastiske. Hans fødder er både varme og tørre og så er de meget nemme at få på gav 450 kr for dem

Ok. Er de købt i en alm. skotøjsforretning?? Og hvor gammel er din søn??

Anmeld

6. november 2012

IT-nørd

Omsorgsgiver skriver:

Maja er begyndt at gå og vuggestuen har efterspurgt et par støvler til hende. Jeg har så været i Ønskebørn idag og prøvede bde Reima og Goortex (staves) støvler på hende. Reima kunne hun fint få på mens Goortex var lidt sværere. Men jeg hælder mere til Goortex da de er 100 procent vandtætte og ja bare er rigtig gode. Men som sagt så havde Maja ikke helt nemt ved at få sin fod ned i dem. Bliver det mon bedre med tiden?? 

Og hvor lang tid gik der før jeres børn kunne gå når de havde støvlerne på?? Maja har jo aldrig haft fodtøj på (kun pusser og skindsko) så hun kunne jo slet ikke finde ud af at gå med støvlerne på. Men jeg fik at vide at det kommer. 

Og hold da op nogle priser altså!!  Kan det ikke gøres billigere?? Reima kostede vist 500 og Goortex 650! Synes godt nok det er vildt for et par støvler til sådan nogle små fødder. 

Vi har Ecco købt på udsalg til 399, men en pige i dagplejen har Superfit og jeg fortrød at vi ikke købte dem. Jeg har aldrig set lettere og blødere støvler,som er rigtig varme og vandtætte. Mener de koster omkring 500 kr og Paw Sko har dem. De fås også på nettet... Finder lige et billede af modellen

Anmeld

6. november 2012

IT-nørd

http://www.heaven4kids.dk/Børnesko/Støvler/Superfit-Boernestoevler-Goretex

Anmeld

6. november 2012

TaAsJu

Omsorgsgiver skriver:

Her hjemme er jeg stor tilhænger af Ecco, Bundgaard og Salomon.. salomon har lavet de fedeste letvægts støvler som mine piger havde forrig år.. Der var den mellemeste kun 1 1/2.. Har aldrig haft beder støvler til dem.. det samme med bundgaard.. Og vi boede på Grønland så de skulle altså kunne holde til kulde og det har begge mærker klaret til UG.. 

Anmeld

6. november 2012

Den lykkelige

Goretex er bare den menbran der er i så den er vandtæt
Kan også være der er sådan en i reima?
Vi har købt et par ecco og et par skofus.. synes de virker gode og begge vandtætte..

Anmeld

6. november 2012

Pallemor

Gå i en rigtig skobutik - der er masser af vælge i mellem til din datters fod - Her købte vi ecco til 600,- men med 20 % rabat

Anmeld

6. november 2012

marloutti

Vi købte primigi (tror nok det staves sådan) som er en 100% goretex støvle, så den kan tåle at stå i vand. Den er super let og meget fleksibel og med to velcrobånd, så den er super nem at få af og på. Magne kan faktisk selv tage dem på i en alder af halvandet... Vi gav 550,- og jeg mener det var i skoringen. Og den er foret og dejlig varm

Anmeld

6. november 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Lenchick skriver:

Vi har Ecco købt på udsalg til 399, men en pige i dagplejen har Superfit og jeg fortrød at vi ikke købte dem. Jeg har aldrig set lettere og blødere støvler,som er rigtig varme og vandtætte. Mener de koster omkring 500 kr og Paw Sko har dem. De fås også på nettet... Finder lige et billede af modellen

Ok. Men det med at købe på nettet er ikke lige mig. Ikke når det gælder skotøj ihvertfald. Vil gerne prøve dem på hende først.

Men tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.