Bare fordi vi synes noget er ulækkert og forkert behøver dte ikke nødvendigvis at være ulovligt.
Jeg er endnu en gang blevet forundret over den almene danskers uvidenhed, snerpethed og 'jeg-ved-bedst'-holding på facebook.
Jeg synes ikke det lyder som en god idé at være kærester og have sex med ens søskende.
Men hvis det drejer sig om to voksne søskende der er forelskede i hinanden, lige meget hvor blæst det lyder i mit hovede, har jeg egentlig ikke lyst til at staten skal bestemm eom det er lovligt eller ej.
Desuden er det lovligt i de fleste europæiske lande - så SÅ langt ude er idéen altså heller ikke.
Der er også folk der synes at homoseksuel sex er ulækkert, at sex med ekstremt overvægtige er ulækkert osv. Heldigvis er det ikke vores menig om ulækker vs. normalt der skal bestemme om noget skal være lovligt.
De folk der blandt andet på facebook hujer op om at det næste vel bliver at sex mellem forældre og børn, og pædofili, bliver lovligt er efter min mening langt mere ekstreme i deres meninger end Enhedslisten.
man skal være godt og grundig gal i skallen for at se en sammenhæng mellem sex mellem to vokse søskende og sex mellem voksne og børn.
Anmeld