Scanningsklinikken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

A.

Mathilde skriver:

Rikke Nielsen er så vidt jeg kan forstå selv indehaver af scanningsklinikken med afdelinger i Kbh, Århus og Kolding...

jep og  det var også hende som har scannet mig da jeg har ventet mathinus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Mikkelmusen

Jeg har altså kun positive oplevelser med Rikke og scanningsklinikken. Første gang blev jeg scannet af rikke, og var fuldt tilfreds. Anden gang var det ikke Rikke, men var ligeså tilfreds som første gang.

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Jeg har kun hørt godt om scanningsklinikken.dk, så jeg har også tænkt mig at få foretaget scanning der og jeg er fuldt tryg ved det.

Anmeld

2. juni 2009

sbs78

agnieszka skriver:

jep og  det var også hende som har scannet mig da jeg har ventet mathinus

Det var også hende der scannet mig, da jeg ventede mig med Freja. Jeg kan også kun sige at jeg var meget tilfreds.

Anmeld

2. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi var også på Scanningsklinikken i KBH, og var rigtig fint tilfreds. Vi var derinde i uge 30 ca, så havde fået overstået MD-scanningen hvor alt var fint, men fik en grundig gennemscanning og kønsscanning. Var på ingen måde utryg.

Som der også bliver nævnt, er de kun mennesker, og disse fejl - hvor grusomme og frygtelig tragiske de er - sker en gang i mellem. Man ser jo desværre også at en veloverstået md-scanning ikke nødvendigvis er garanti for et sundt og velskabt barn. Men det er kun dig, der kan afgøre om du er tryg nok ved dem, for du bør absolut kun få den scanning der, hvis du er tryg ved dem. Ellers er det en spildt oplevelse. Personligt ville jeg gerne bruge dem igen.

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

cmks2007: Nu er jeg endnu mere tryg Dejligt at så mange har positive oplevelser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.