Scanningsklinikken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.867 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Pernille34

Halloo..

Jeg læste i går et indlæg om en ulykkelig kvinde, som desværre måtte afbryde graviditeten i uge 20.. Hun og manden var til MD-scanning, hvor de desværre fik en forfærdelig besked, at deres lille dreng havde alvorlig rygmarvsbrok, han ville få et liv med store smerter og ville blive hjerneskadet..

Fire uger forinden, havde de været til en tryghedscanning hos Scanningsklinikken i Kbh, hvor de sagde, at alt så perfekt ud og de havde beundret drengens flotte ryggrad..

Kvinden viste billederne fra Scanningsklinikken til en overlæge på Rigshospitalet, som var blevet meget chokkeret, da rygmarvsbrokken allerede på det tidspunkt var meget tydelig..

Da jeg havde læst indlægget, havde jeg en meget underlig følelse i kroppen og det har jeg stadig..
Jeg skal selv til en 3d/4d scanning hos Scanningsklinikken i Kbh, d. 27. juni..
Jeg er blevet meget i tvivl om jeg vil lægge mine 1.400 kr. hos Scanningsklinikken eller om jeg skal aflyse min tid og bestille tid et andet sted..

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Lise

Jeg var også derinde da jeg var gravid for to år siden. Det er derinde under "buen" ml. hovedbanegården og Vesterport st, ikke?!
Selvom vi fik det vi kom efter; et billede af den lille fyr inde i maven, så var jeg ikke helt tilfreds, og er blevet eng med mig selv om at hvis jeg skal have sådan en scanning igen engang i fremtiden, vil jeg finde et andet sted. Kan ikke helt sige hvad jeg ikke var tilfreds med..........måske kan jeg bare ikke huske det, da det jo er nogle dage siden

Nå, men - det er jo meningen at sådan en scanning skal være en god oplevelse, og hvs du tager afsted med en forudindtaget mening om at de ikke har kompetancen eller hvad ved jeg, så bliver det nok ikke så godt som det kunne have været. Det er jo lige meget - du mister ikke noget ved at finde et andet sted. Gør som du har lyst til mest...

Anmeld

2. juni 2009

Tynen

Ej, hold da op
Står der egentlig ikke noget på deres hjemmeside mht. kvalifikationer, erfaringer m.m.?

Jeg ville nok vælge et andet sted.
De kan sikkert være gode nok, men jeg kender mig selv godt nok til at jeg ikke ville turde stole 100% på dem, hvis jeg vidste det du vidste.

Er selv blevet scannet hos Zillstorff og Bjerregaard ( www.scanningsjordemoderen.dk) og det var simpelthen så god en oplevelse og følte mig 100% tryg.
Google dem på nettet, da jeg skulle vælge scanningsklinikker og har ikke fundet noget negativt om dem, så de kan varmt anbefales.
Derudover ved jeg at de er uddannede jmére og har taget flere kurser i 3d-scanning i London.

Jeg håber at du træffer et valg der er rigtigt for dig!
Nu kan jeg jo kun svare ud fra hvad jeg selv ville gøre i din situation

Anmeld

2. juni 2009

Diana...

Tynen skriver:

Ej, hold da op
Står der egentlig ikke noget på deres hjemmeside mht. kvalifikationer, erfaringer m.m.?

Jeg ville nok vælge et andet sted.
De kan sikkert være gode nok, men jeg kender mig selv godt nok til at jeg ikke ville turde stole 100% på dem, hvis jeg vidste det du vidste.

Er selv blevet scannet hos Zillstorff og Bjerregaard ( www.scanningsjordemoderen.dk) og det var simpelthen så god en oplevelse og følte mig 100% tryg.
Google dem på nettet, da jeg skulle vælge scanningsklinikker og har ikke fundet noget negativt om dem, så de kan varmt anbefales.
Derudover ved jeg at de er uddannede jmére og har taget flere kurser i 3d-scanning i London.

Jeg håber at du træffer et valg der er rigtigt for dig!
Nu kan jeg jo kun svare ud fra hvad jeg selv ville gøre i din situation

Jep os her et fantastisk sted.

Anmeld

2. juni 2009

A.

Pernille34 skriver:

Halloo..

Jeg læste i går et indlæg om en ulykkelig kvinde, som desværre måtte afbryde graviditeten i uge 20.. Hun og manden var til MD-scanning, hvor de desværre fik en forfærdelig besked, at deres lille dreng havde alvorlig rygmarvsbrok, han ville få et liv med store smerter og ville blive hjerneskadet..

Fire uger forinden, havde de været til en tryghedscanning hos Scanningsklinikken i Kbh, hvor de sagde, at alt så perfekt ud og de havde beundret drengens flotte ryggrad..

Kvinden viste billederne fra Scanningsklinikken til en overlæge på Rigshospitalet, som var blevet meget chokkeret, da rygmarvsbrokken allerede på det tidspunkt var meget tydelig..

Da jeg havde læst indlægget, havde jeg en meget underlig følelse i kroppen og det har jeg stadig..
Jeg er blevet meget i tvivl om jeg vil lægge mine 1.400 kr. hos Scanningsklinikken eller om jeg skal aflyse min tid og bestille tid et andet sted..

Pernille

er det dem du mener? www.graviditetsscanning.dk/kbh/   jeg har fået lavet scaning hos dem i kolding og var tilfreds

Anmeld

2. juni 2009

Pernille34

agnieszka skriver:

er det dem du mener? www.graviditetsscanning.dk/kbh/   jeg har fået lavet scaning hos dem i kolding og var tilfreds

Den hedder www.scanningsklinikken.dk.

Den ligger Vester Farimagsgade
Kbh. V.

Ikke langt fra Tivoli og Hovedbanen..

De har også afd. i Kolding og Århus..

Pernille

Anmeld

2. juni 2009

A.

Pernille34 skriver:

Den hedder www.scanningsklinikken.dk.

Den ligger Vester Farimagsgade
Kbh. V.

Ikke langt fra Tivoli og Hovedbanen..

De har også afd. i Kolding og Århus..

Pernille

ok fordi hvis jeg googler det så kommer kun op den link jeg har sendt og det er også den eneste i kolding i hvertfaldt

Anmeld

2. juni 2009

A.

Pernille34 skriver:

Halloo..

Pernille

her under ekspertviden sidder rikke nielsen hun arb nemlig med 3d scanning så synes jeg at du burde skrive til hende og høre hendes mening

Anmeld

2. juni 2009

fam.4xc

Pernille34 skriver:

Halloo..

Pernille

fik lavet en kønsscanning der for 2 år siden og var meget tilfreds... Ved 1. besøg ville Catrine ik ligge så hun ku få finde billeder af hende og jeg sku lave div ting for at prøve at få hende til at flytte på sig men da pigen var stædig og lå som hun lå medhænderne foran hovedet fik vi en anden tid til en ny scanning.

Jeg har kun gode oplevelser derfra, og selvom det da selvfølgelig er en frygtelig oplevelse den du fortæller om, så man man nok indimellem sige at vi blot er mennesker og mennesker laver indimellem fejl og desværre også nogle grimme nogen nogengange. Hvis det var noget de havde oplevet flere gange eller der var andre klager på dem, var der vist et patient klagenævn der havde lukket biksen.

Men ja trist..... og du skal følge din egen mave fornemmelse for du får en god oplevelse

Anmeld

2. juni 2009

Mathilde

agnieszka skriver:

her under ekspertviden sidder rikke nielsen hun arb nemlig med 3d scanning så synes jeg at du burde skrive til hende og høre hendes mening

Rikke Nielsen er så vidt jeg kan forstå selv indehaver af scanningsklinikken med afdelinger i Kbh, Århus og Kolding...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.