Hvor længe var du oppustet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Godt så er det i hvertfald ikke overstimulation. Men ja det gør bare så ondt og kroppen er på overarbejde, samtidig med at mæt prøver at fortolke hver eneste niv og jag. Så mit råd er bare at tage den med ro og slappe af og tænke på andet end baby projekt, selv om det er mega svært.
Men jeg skiftede fra crinone fordi min mave gik helt amok og stærke smerter og det hjalp at skifte.

Okay, vil ikke sige jeg har stærke smerter.. Men min mave er godt nok slået ud af kurs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Okay, det er bare så mega øv!

Det meget ubehageligt .. Kan kun give dig ret !!!

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Det meget ubehageligt .. Kan kun give dig ret !!!

Havde du også nogle gange lidt svært ved at få vejret ordentligt? Altså en følelse af, at din vejrtrækning bare var meget overfladisk?

Anmeld

6. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Havde du også nogle gange lidt svært ved at få vejret ordentligt? Altså en følelse af, at din vejrtrækning bare var meget overfladisk?

Havde det på præcis samme måde .. Og det kom helt bag på mig hvor slemt det var !! Var nogle gange bange for om jeg fik nok ilt ned

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Havde det på præcis samme måde .. Og det kom helt bag på mig hvor slemt det var !! Var nogle gange bange for om jeg fik nok ilt ned

Puha.. Så slemt har jeg det dog ikke.. men det er bare et irritationsmoment!

Anmeld

6. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Puha.. Så slemt har jeg det dog ikke.. men det er bare et irritationsmoment!

Ja det irretrende !!!

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Ja det irretrende !!!

Men dit det er vel gået over nu, ikke?

Anmeld

7. november 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Okay, vil ikke sige jeg har stærke smerter.. Men min mave er godt nok slået ud af kurs..

Jeg ved bare at det hjælp at skifte til lutinus, for (undskyld) jeg fik holdet dårlig mave, og mega mavekramper osv. Og det hjælp at skifte.

Anmeld

7. november 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Jeg ved bare at det hjælp at skifte til lutinus, for (undskyld) jeg fik holdet dårlig mave, og mega mavekramper osv. Og det hjælp at skifte.

Jeg søjer bare med at jeg ikke rigtig kommer af med noget .. men nu prøver jeg at sætte lidt gang i maven i dag med noget movicol!

Anmeld

7. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Men dit det er vel gået over nu, ikke?

Jo det var det jeg skrev, oppustetheden stoppede op til BP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.