Hvor længe var du oppustet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.923 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. november 2012

**Ønskebabyen

Ja overskriften siger jo sig selv

Jeg spørger fordi jeg selv stadigvæk er MEGA oppustet. Jeg føler mig som en der er i 4-5. månede..
Det er ikke kun i underlivet jeg er oppustet, men nærmest helt op til hvor min BH starter.

Jeg fik taget æg ud i Onsdags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg spørger fordi jeg selv stadigvæk er MEGA oppustet. Jeg føler mig som en der er i 4-5. månede..
Det er ikke kun i underlivet jeg er oppustet, men nærmest helt op til hvor min BH starter.

Til du taget mange æg ud? Er vægten steget meget? Har du meget ondt?
Crinone gør især at jeg får rigtig ondt i maven og mere op pustet ens ved de andre gange. Så jeg har fået lutinus som har virket bedre og meget mere ro på maven.

Men jeg har altid været op pustet når jeg har fået taget æg ud, og det gik først væk omkring mens. Så ca 14 dage.

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Til du taget mange æg ud? Er vægten steget meget? Har du meget ondt?
Crinone gør især at jeg får rigtig ondt i maven og mere op pustet ens ved de andre gange. Så jeg har fået lutinus som har virket bedre og meget mere ro på maven.

Men jeg har altid været op pustet når jeg har fået taget æg ud, og det gik først væk omkring mens. Så ca 14 dage.

Jeg fik taget 13 æg ud, og har haft smerter lige siden. Dog bliver de mindre/anderledes for hver dag der går. Lidt svært at forklarer, men jeg har stadig ondt. Min vægt er næsten uændret. Plejer at veje omkring 58 og nu hedder den 59 komma noget, men det gjorde den også sidste mandag.

Jeg får også crinone.

Anmeld

6. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg var oppustet frem til BP, og fyldt med væske ugen efter BP .. Jeg havde også luft helt op til brystkassen og det er ganske ubehageligt

Håber det snart går over

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg var oppustet frem til BP, og fyldt med væske ugen efter BP .. Jeg havde også luft helt op til brystkassen og det er ganske ubehageligt

Håber det snart går over

Okay, det er bare så mega øv!

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

Mit blev også ved og det gjorde det faktisk også efter positiv bp, nu er det ikke hele tiden, men det kommer og går... Mit sad også helt op til bh'en og det gør det stadig når det er rigtig slemt!

Håber snart du slipper!

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Mit blev også ved og det gjorde det faktisk også efter positiv bp, nu er det ikke hele tiden, men det kommer og går... Mit sad også helt op til bh'en og det gør det stadig når det er rigtig slemt!

Håber snart du slipper!

Puuuha.. Håbede sådan jeg kunne nå lige at få min egen krop tilbage igen, inden forhåbentlig positiv blodprøve......

Det er jo lige før jeg bliver nødt til at skal købe nyt tøj, for at kunne skjule alt den oppustethed!

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Puuuha.. Håbede sådan jeg kunne nå lige at få min egen krop tilbage igen, inden forhåbentlig positiv blodprøve......

Det er jo lige før jeg bliver nødt til at skal købe nyt tøj, for at kunne skjule alt den oppustethed!

Hmm ja jeg ved ikke om du er så heldig, at få din krop helt tilbage... Mit var ikke konstant, men jeg lignede også en, der var rimelig langt henne... Og det gør også bare skide ondt nogle gange!

Håber du slipper nemmere end mig

Anmeld

6. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Hmm ja jeg ved ikke om du er så heldig, at få din krop helt tilbage... Mit var ikke konstant, men jeg lignede også en, der var rimelig langt henne... Og det gør også bare skide ondt nogle gange!

Håber du slipper nemmere end mig

tusind tak

Anmeld

6. november 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg fik taget 13 æg ud, og har haft smerter lige siden. Dog bliver de mindre/anderledes for hver dag der går. Lidt svært at forklarer, men jeg har stadig ondt. Min vægt er næsten uændret. Plejer at veje omkring 58 og nu hedder den 59 komma noget, men det gjorde den også sidste mandag.

Jeg får også crinone.

Godt så er det i hvertfald ikke overstimulation. Men ja det gør bare så ondt og kroppen er på overarbejde, samtidig med at mæt prøver at fortolke hver eneste niv og jag. Så mit råd er bare at tage den med ro og slappe af og tænke på andet end baby projekt, selv om det er mega svært.
Men jeg skiftede fra crinone fordi min mave gik helt amok og stærke smerter og det hjalp at skifte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.