Min baby vil ikke spise! HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

morlinen

mayapigen skriver:

Jeg har virkelig ofte tænkt den tanke, at jeg skal skære ned på flasken eller helt fjerne den - og jeg snakker ofte med min mand om det. Men min SP har virkelig givet mig stress, ved at sige, at Lilje ser meget tynd ud. Det går lige i hjertet, og giver mig en følelse af pres, og en mærkelig form for skyldsfølelse over, at hendes vægt er for lav. Jeg gør jo dagligt alt for at hun skal spise så meget som muligt, og jeg gør alt for at give hende så sund og fed mad som mulig.

Jeg får besøg af hende igen på tordag, og så vil jeg prøve at spørge hende efter, om jeg skal fjerne flasken helt, eller trappe ud af det... Og så må hun komme med nogle råd/fif eller andet godt jeg kan bruge til noget. Min frygt er dog, at hun så igen vil stoppe med at tage på, og at hun bliver meget sur fordi hun ingen nærring får. Jeg ønsker jo ikke at se hende sådan, det gør en mor meget ked af det og meget bekymret.. Jeg håber du kan sætte dig ind i min situation, og måske bekymre jeg mig alt for meget, men det piner mig - fordi jeg blot ønsker at hun trives,

Jeg er normalt en rimelig stærk kvinde, men når læger/SP osv snakker om at min pige ser tynd ud mm. så er det som om de stikker en nål igennem mit hjerte, og jeg kan ikke styre mine tåre - jeg græder altid når jeg kommer hjem - lyder det helt dumt? Det går mig virkelig på, som du nok kan høre..

Jeg vil også lige sige, at du skal stole på dig selv, og stå ved det du gør for hende. Du gør alt det du kan, og så kan man ikke gøre mere, lige meget om læge og sp er ret ubetænksomme, når de siger, at hun ser tynd ud. Du er den bedste mor for hende, og kender hende aller bedst. 

Jeg minder også tit mig selv om, at jeg ikke skal tænke på, hvilken slags mor jeg er i forholdt til alle andre. Man skal stå ved de valg man tager og den mor man er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.