Intim knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Anonym trådstarter

sbs78 skriver:

jeg havde kønsvorter da jeg var 16år, og jeg ventede alt for længe, men at komme til læge. Og så var de blevet så stort at jeg skulle i nakose for at få dem fjernet. Jeg har aldrig haft dem siden. jeg var lidt uheldig bagefter, for der gik betændelse i såret. Du skriver bare hvis du vil vide mere  

Tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg var oppe til lægge og få tjekket mine da jeg også have fået nogle indvendige "kugler"/knopper men hun mente det bare var talgknopper, dog har jeg hverken fået ar eller blå mærker

Når okay. Jeg har ekstremt nemt ved at få blå mærker/ar og sådan.. SÅ håber lidteder er talgknopper, og at det så er derfor. Eller sådan noget. 

Anmeld

5. november 2012

naomi

Anonym skriver:

Hej de damer

Jeg har gået i et stykke tid og fået nogle knopper forneden, som irriterer mig rigtig rigtig meget. Jeg ve ikke hvad det er.. Derfor så håber jeg på der er nogle af jer da eventuelt kunne gætte sig til noget. 

Jeg får nogle "indvendige-knopper" som er påstørrelse med en ært. De går væk af sig selv, og når de så gør det, så får jeg et ar. Det ligner et lille blåt mærke.. 

Jeg er utrolig flov over det.. Også selv om jeg har været sammen med min kæreste i 7 måneder. 

Nogle det har en idé om hvad det kan være? 

af og til kanjeg også få sådan nogle knopper som du beskriver. Mine kan blive til bylder jeg kan klemme ud. Har en veninde der kan få det samme og hun har fåer at vide af sin læge at det er indgroede hår og at man kan smøre dem med noget fucidin salve. Men god ide at tage til lægen

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

af og til kanjeg også få sådan nogle knopper som du beskriver. Mine kan blive til bylder jeg kan klemme ud. Har en veninde der kan få det samme og hun har fåer at vide af sin læge at det er indgroede hår og at man kan smøre dem med noget fucidin salve. Men god ide at tage til lægen

Får du også ar agtig bagefter? Fordi det kunne nemlig også godt være sådan noget. Har også læst om det... Håber hvertfald det ikke er kønsvorter! Og tak for svar. 

Anmeld

5. november 2012

naomi

Anonym skriver:

Får du også ar agtig bagefter? Fordi det kunne nemlig også godt være sådan noget. Har også læst om det... Håber hvertfald det ikke er kønsvorter! Og tak for svar. 

nej det gør jeg dog ikke.. håber du finder ud af hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.