Intim knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer

Jeg har gået i et stykke tid og fået nogle knopper forneden, som irriterer mig rigtig rigtig meget. Jeg ve ikke hvad det er.. Derfor så håber jeg på der er nogle af jer da eventuelt kunne gætte sig til noget. 

Jeg får nogle "indvendige-knopper" som er påstørrelse med en ært. De går væk af sig selv, og når de så gør det, så får jeg et ar. Det ligner et lille blåt mærke.. 

Jeg er utrolig flov over det.. Også selv om jeg har været sammen med min kæreste i 7 måneder. 

Nogle det har en idé om hvad det kan være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Maise86

Uden overhovedet at vide noget om det er min første tanke kønsvorter?

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Uden overhovedet at vide noget om det er min første tanke kønsvorter?

Det tænkte jeg også, men så læste jeg en del om det, og så billeder....... Men det ligner nemlig ikke det. 

Anmeld

5. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej de damer

Jeg har gået i et stykke tid og fået nogle knopper forneden, som irriterer mig rigtig rigtig meget. Jeg ve ikke hvad det er.. Derfor så håber jeg på der er nogle af jer da eventuelt kunne gætte sig til noget. 

Jeg får nogle "indvendige-knopper" som er påstørrelse med en ært. De går væk af sig selv, og når de så gør det, så får jeg et ar. Det ligner et lille blåt mærke.. 

Jeg er utrolig flov over det.. Også selv om jeg har været sammen med min kæreste i 7 måneder. 

Nogle det har en idé om hvad det kan være? 

kønsvorter..

de behøver bestemt ikke se ud som de gør på mange af billederne på google osv, det er kun de slemme som en form for skrækbillede.

men synes bestemt du skal gå til læge!!

Anmeld

5. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Det tænkte jeg også, men så læste jeg en del om det, og så billeder....... Men det ligner nemlig ikke det. 

Kan det ikke bare være talgknopper 

Anmeld

5. november 2012

sbs78

Jeg vil råde dig til at komme til lægen i en fast. Jeg ventede alt for længe og endte med at skulle havde dem opereret væk. Og det var ikke særligt sjovt. Så af sted med dig

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Kan det ikke bare være talgknopper 

Har også læst om dem. Og der står også man kan få talgknuder.. 

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

sbs78 skriver:

Jeg vil råde dig til at komme til lægen i en fast. Jeg ventede alt for længe og endte med at skulle havde den opereret væk. Og det var ikke særligt sjovt. Så af sted med dig

Okay. Skal også til lægen. Men nu du siger du har haft det, kommer det så ikke igen? Og kan du fortællenoget om det, så jeg høre det da en der har prøvet det, og ikke læser det på en hjemmeside.. 

Anmeld

5. november 2012

sbs78

Anonym skriver:

Okay. Skal også til lægen. Men nu du siger du har haft det, kommer det så ikke igen? Og kan du fortællenoget om det, så jeg høre det da en der har prøvet det, og ikke læser det på en hjemmeside.. 

jeg havde kønsvorter da jeg var 16år, og jeg ventede alt for længe, men at komme til læge. Og så var de blevet så stort at jeg skulle i nakose for at få dem fjernet. Jeg har aldrig haft dem siden. jeg var lidt uheldig bagefter, for der gik betændelse i såret. Du skriver bare hvis du vil vide mere  

Anmeld

5. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Har også læst om dem. Og der står også man kan få talgknuder.. 

Jeg var oppe til lægge og få tjekket mine da jeg også have fået nogle indvendige "kugler"/knopper men hun mente det bare var talgknopper, dog har jeg hverken fået ar eller blå mærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.