Hjælp ang. julegave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

De3Guldklumper

Hvad med den gode gamle røde trædukkevogn?

Og så en dukke hun kan putte i den samt et lille Dyne/pudesæt til.

El. Tremmeseng fra smallstuff?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

sabrina89

Pylle3 skriver:

Hvad med den gode gamle røde trædukkevogn?

Og så en dukke hun kan putte i den samt et lille Dyne/pudesæt til.

El. Tremmeseng fra smallstuff?

Den dukkeseng ville jeg ønske at hun fik (hun har selv sengen) så det ville jo passe perfekt ind til værelset (tør bare ikke fortælle nogen om prisen )

Anmeld

5. november 2012

De3Guldklumper

sabrina89 skriver:

Den dukkeseng ville jeg ønske at hun fik (hun har selv sengen) så det ville jo passe perfekt ind til værelset (tør bare ikke fortælle nogen om prisen )

Min datteren har den og såå fiin

Kan du ikke skrive den på og så i parentes skrive at det er ok folk går sammen. Det ville jeg gøre

Anmeld

5. november 2012

IT-nørd

sabrina89 skriver:

Familien er nu begyndt at spørge efter julegave ønsker til Freja, men hun har så meget.

Hvad ønsker jeres 1½ år børn.

Mangler i den grad inspiration

Freya bliver 1,5 år til jul og hun ønsker sig den fine røde træ dukkevogn fra Krea, madras og sengetøj samt en dukke (disse ting får hun af min mor). Hun ønsker sig gryder/pander til sit legekøkken, legetøjs mad, LEGO Duplo Zoo, en brandbil, Ingolf og Frederik slaske dukker (Cirkeline har hun allerede).

Vi giver hende enten en Fatboy Junior eller et Bobles dyr.

Anmeld

5. november 2012

lhn89

Her får Luna bObles og dukkesengen fra Sebra (da den minder meget om hendes egen Juno seng) Eller har vi tænkt på puslespil, da det virkelig er et hit for tiden! Dyr er også et stort hit da hun efterhånden kan sige de forskellige dyrelyde

Anmeld

6. november 2012

sabrina89

Jeg har tænkt lidt på Fisker price stolen er der nogle af jer der kan anbefale? Nu koster den jo ikke alverden i Føtex i denne uge

Anmeld

6. november 2012

sabrina89

lhn89 skriver:

Her får Luna bObles og dukkesengen fra Sebra (da den minder meget om hendes egen Juno seng) Eller har vi tænkt på puslespil, da det virkelig er et hit for tiden! Dyr er også et stort hit da hun efterhånden kan sige de forskellige dyrelyde

Vi ønsker os også dukke sengen til Freja da hun selv har den at sove i. Bobles siger hende intet hun går en stor bue uden om

Anmeld

6. november 2012

MissMaria

sabrina89 skriver:

Jeg har tænkt lidt på Fisker price stolen er der nogle af jer der kan anbefale? Nu koster den jo ikke alverden i Føtex i denne uge

Hvis det er den med et lille bord, med lampe og bog - har vores søn den (han er 17 mdr) han synes den er vældig sjov

Anmeld

6. november 2012

sabrina89

MissMaria skriver:

Hvis det er den med et lille bord, med lampe og bog - har vores søn den (han er 17 mdr) han synes den er vældig sjov

Ja det er den. Synes også at den så ret underholdene ud

Anmeld

20. november 2012

KarenPF

Hej:-)

Imens de endnu ikke har fundet magien ved hårde gaver og skuffelsen til bløde pakker så giver jeg bløde pakker fra mig selv. Jeg har en lille datter og hun skal have et eller andet lækkert fra Noa Noa. En strikket babytrøje eller generelt bare strikket babytøj er lige mig...og hende 

Hvis det skal være hårde pakker så synes jeg rigtig godt om HABA produkter. Kig på det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.