Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Familien er nu begyndt at spørge efter julegave ønsker til Freja, men hun har så meget.
Hvad ønsker jeres 1½ år børn.
Mangler i den grad inspiration
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabrina89 skriver: Familien er nu begyndt at spørge efter julegave ønsker til Freja, men hun har så meget. Hvad ønsker jeres 1½ år børn. Mangler i den grad inspiration
Vores datter ønsker dig bObles dyr og et legekøkken fra IKEA.
Familien er nu begyndt at spørge efter julegave ønsker til Freja, men hun har så meget. Hvad ønsker jeres 1½ år børn. Mangler i den grad inspiration
en tavle til magnet bogstaver til at pille af og på gyngehesten 3 hjulet cykel nattøj tromme cars tæppe til gulv
Mom In The Making skriver: Vores datter ønsker dig bObles dyr og et legekøkken fra IKEA.
Vi regner også med at hun skal have et køkken fra Ikea af os.
Bobles dyr siger hende ikke noget, hun har set flere forskellige og går en stor bue uden om
th skriver: en tavle til magnet bogstaver til at pille af og på gyngehesten 3 hjulet cykel nattøj tromme cars tæppe til gulv
Har tænkt på noget med magneter, da hun elsker at pille af og sætte på køleskabet igen
sabrina89 skriver: Har tænkt på noget med magneter, da hun elsker at pille af og sætte på køleskabet igen
th skriver: nemlig, vi har fundet sådan en 3 i en tavle i føtex i denne uge, som han kan tegne på senere hen, synes den var smart.
nemlig, vi har fundet sådan en 3 i en tavle i føtex i denne uge, som han kan tegne på senere hen, synes den var smart.
Det ku da være at jeg lige skulle kigge efter sådan en imorgen når jeg alligevel skal i Føtex
Storms-Mor skriver: Storm får en seng , bobles dyr og så ved jeg ikk hvad han ellers ska ønske sig.. Synes det svært..
Storm får en seng , bobles dyr og så ved jeg ikk hvad han ellers ska ønske sig.. Synes det svært..
Synes også at det er svært.
Indtil videre har jeg skrevet duplo (alle med dyr) og den lille lænestol fra Ikea
sabrina89 skriver: Synes også at det er svært. Indtil videre har jeg skrevet duplo (alle med dyr) og den lille lænestol fra Ikea
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128