Gravid sukkersyge/Sukker i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Marcus´s mor

Ja jeg har ikke normalt sukker syge, og ingen i vores familie har det. Så håber på det bare er noget der er imens jeg er gravid, håber ikke der vare ved eftrer fødslen, eller at det overgår til min baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Mira0911

Marcus´s mor skriver:

Ja jeg har ikke normalt sukker syge, og ingen i vores familie har det. Så håber på det bare er noget der er imens jeg er gravid, håber ikke der vare ved eftrer fødslen, eller at det overgår til min baby

Hvis du har det i graviditeten, er det os væk når du har født.. Hvis det ikke bliver opdaget i tide.. Kan du risikere at have det efter du har født... Så bare rolig..

Anmeld

2. juni 2009

Anja

Jeg havde graviditetssukkersyge, da jeg ventede min datter. Jeg fik det konstateret i uge 28 og fik så hjælp af en diætist på sygehuset til at omlægge kosten og så skulle jeg måle mit blodsukker 6 gange om dagen  - 2 dage om ugen.

Jeg fik det hurtigt reguleret via kosten og havde ingen problemer.

Jeg fik at vide, at det ikke kan overføres til mit barn, men at man er i risiko for at barnet vokser sig meget tykt og derfor kan en fødsel blive svær.

Anmeld

2. juni 2009

Marcus´s mor

OK, for et par uger siden a jeg var til lærettjek var der ikke noget, men i dag konstaterede jormorden et der var +2 så skal til lægen imorgen for at tjekkes igen, hvordan forgår det? Hun sagde det tog 2 timer, gab... det er lang tid at vente hvis man bare skal drike et gles vand..

en talte om faste inden, det fik jeg nemlig ikke noget afvide om...

Anmeld

2. juni 2009

Mie A

Marcus´s mor skriver:

OK, for et par uger siden a jeg var til lærettjek var der ikke noget, men i dag konstaterede jormorden et der var +2 så skal til lægen imorgen for at tjekkes igen, hvordan forgår det? Hun sagde det tog 2 timer, gab... det er lang tid at vente hvis man bare skal drike et gles vand..

en talte om faste inden, det fik jeg nemlig ikke noget afvide om...

Ja, du skal være fastende fra kl 22 aftenen inden - Ja, det er rigtid kedeligt bare at vente. Tag en masse blade eller en god bog med.

Anmeld

2. juni 2009

Lusi

Marcus´s mor skriver:

Skal du ikke være bange for det gør, kender rigtig mange der har haft graviditssukkersyge og ingen af dem har haft det efter de har født eller deres sbørn har fået det..

Jeg har de samme tanker nogle gange, men jeg har jo også kronisk sukkersyge

MEN trøster mig selv med at (nu kan jeg ikke lige huske %´erne) Der er langt større chancer for mine børn, ville få det, hvis det var faderen der har det..

Anmeld

2. juni 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

Det er bare et plastick krus du får.... Ikke andet... Væmmelig smag synes jeg...

ok det er så den blide version...jeg skulle drikke 1/2 ltr. på max. 5 minutter 
Men jeg var dog så heldig at måtte komme citronsaft i

Anmeld

2. juni 2009

Marcus´s mor

Eii håber ikke jeg har den slemme jeg skal have, glæder mig ikke til lægen i morgen  

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

Marcus´s mor skriver:

Eii håber ikke jeg har den slemme jeg skal have, glæder mig ikke til lægen i morgen  

Det er ikke slemt... Kun lige det glas...

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

LotteGabriella skriver:

ok det er så den blide version...jeg skulle drikke 1/2 ltr. på max. 5 minutter 
Men jeg var dog så heldig at måtte komme citronsaft i

Okey så, troede ikke der var andre slags metoder.. Puha en ½ liter, det må slet ikke være særlig rart... Jeg var nærmest ved at kaste op at det enkelte glas jeg fik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.