Ford s-max

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

An&Jo

SaNiNa skriver:

Tak piger, vi er ude i om det skal være s-max eller en passat igen

Den vi har nu har vi bare ofret så mange penge på de sidste år, det er en 99 model.

Så nu vil vi gerne have en ny som vi ikke hele tiden skal undvære fordi den er på værksted.

Og jeg vil jo gerne have den hurtig

Hvad med seat ibiza st kender i den?

vi var ude og prøvekøre den helt nye ibiza, og den er fantastisk..

Vi kan godt lidt fortryde vi ikke købte den nu hvor banken havde sagt ja, men vi er nu også mere end tilfredse med vores brugte og meget billigere bil lige nu..

Men der var også rigelig plads til både barnevogn og oppakning, og den kørte fantatisk, men det er faktisk hvad jeg ved om den.. vi prøvede den som sagt kun..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

SaNiNa

Rkb25 skriver:

Vi har en seat ibiza st. Hvis i har brug for god plads, så er det ihvertfald ikke den i skal vælge. Vi er rigtig glade for den, men vi har heller ikke børn... Hvis du får presset en barnevogn ind i bagagerummet på den, så er der bestemt ikke plads til andet.

Okay tak så det nok ikke sådan en vi skal have

Anmeld

5. november 2012

SaNiNa

An&Jo skriver:

vi var ude og prøvekøre den helt nye ibiza, og den er fantastisk..

Vi kan godt lidt fortryde vi ikke købte den nu hvor banken havde sagt ja, men vi er nu også mere end tilfredse med vores brugte og meget billigere bil lige nu..

Men der var også rigelig plads til både barnevogn og oppakning, og den kørte fantatisk, men det er faktisk hvad jeg ved om den.. vi prøvede den som sagt kun..

uuuh der er lige en som skriver der ikke er så meget plads i den.

Men tror det nok ender ud i en s.-max

Anmeld

5. november 2012

**Ønskebabyen

SaNiNa skriver:

Tak piger, vi er ude i om det skal være s-max eller en passat igen

Den vi har nu har vi bare ofret så mange penge på de sidste år, det er en 99 model.

Så nu vil vi gerne have en ny som vi ikke hele tiden skal undvære fordi den er på værksted.

Og jeg vil jo gerne have den hurtig

Hvad med seat ibiza st kender i den?

S-maxen er klart den største og der er mega god plads i..

Jeg har ikke selv en, men var indeni sidde i en hoben forhandler for en måned siden..

Når passagersædet er kørt helt tilbage, kan en voksen mand på 185 med lethed sidde bagved og stadigvæk have ca. 20 cm hen til passagersædet.. det siger en del hvis du spørger mig.. ;-)

ydermere kan du jo kører bagdøren frem og tilbage ligesom man kan med forsæderne..

Jeg ville helt klart holde mig til s-maxen, hvis det er plads i søger.. men tag til den nærmeste forhandler og prøv den, se den og find ud af om det er noget for jer.

Anmeld

5. november 2012

**Ønskebabyen

Stavefejl længe leve.......

Der skal selvfølgelig stå at jeg var inde og sidde i en og så er det selvfølgelig bagsæderne der kan køre frem og tilbage.....

Anmeld

5. november 2012

SaNiNa

**Ønskebabyen skriver:

S-maxen er klart den største og der er mega god plads i..

Jeg har ikke selv en, men var indeni sidde i en hoben forhandler for en måned siden..

Når passagersædet er kørt helt tilbage, kan en voksen mand på 185 med lethed sidde bagved og stadigvæk have ca. 20 cm hen til passagersædet.. det siger en del hvis du spørger mig.. ;-)

ydermere kan du jo kører bagdøren frem og tilbage ligesom man kan med forsæderne..

Jeg ville helt klart holde mig til s-maxen, hvis det er plads i søger.. men tag til den nærmeste forhandler og prøv den, se den og find ud af om det er noget for jer.

Vi håber på manden har tidlig fri en af dagene så vi kan nå ud og prøve en før ungerne skal hentes så de ikke skal med.

og så har vi barnvognen med i håb om at vi kan lå lov at se hvor meget den fylder

Anmeld

5. november 2012

Tanja1234

Vi kiggede på i ibiza st da vi skulle have ny og den var en af de mindste i klassen sammen med Peugeot. 

Vi valgte en Octavia st og der er bare så meget plads i den. Vi tog på kør selv ferie med datter, klapvogn, telt og alt oppakning og det hele kunne være i bagagerummet. 

Anmeld

5. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Min søster og svoger har en s-max - og de har tre børn, hvor af de to af dem brugte barnevogn samtidig. De kunne med lethed have to barnevogne bag i De har også været kørt til Italien med 3 børn, 2 barnevogne og oppakning Så der er MEGET plads!

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.