Ford s-max

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. november 2012

SaNiNa

Er der nogen af jer som har en ford s-max eller kender nogen som har en og har lidt erfaring i vil dele?

Kan der være en barnvogn bag i og stadig plads til en masse oppakkning?

Vi overvejer nemlig sådan en, da vi gerne vil have nu lige nu har vi en passat st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Muffinmus

Vi har c-maxen og den er liiiige lille nok. Min faster har s-modellen og der er faktisk noget mere plads i synes jeg. I vors c-model kan der sagtens være en barnevogn og lidt tasker, men der er klart mere plads i s-modellen.'

Ville gerne bytte vores til en s-model

Anmeld

5. november 2012

Mussen2

Har den ikkeselvmenville gerne vi har Touran. Der er mega god plads i x-maxen også med barnevogn i. Det er enrigtig populær familiebil. Minvenindehar lige købtden da de venter tvillinger

Anmeld

5. november 2012

Mussen2

De havde forresten en passat st før de fik s-max

Anmeld

5. november 2012

FrkZier

SaNiNa skriver:

Er der nogen af jer som har en ford s-max eller kender nogen som har en og har lidt erfaring i vil dele?

Kan der være en barnvogn bag i og stadig plads til en masse oppakkning?

Vi overvejer nemlig sådan en, da vi gerne vil have nu lige nu har vi en passat st

s-maxen er rimelig stor, og ville bestemt mene der godt kan være både barnevogn og baggage

Anmeld

5. november 2012

SaNiNa

Tak piger, vi er ude i om det skal være s-max eller en passat igen

Den vi har nu har vi bare ofret så mange penge på de sidste år, det er en 99 model.

Så nu vil vi gerne have en ny som vi ikke hele tiden skal undvære fordi den er på værksted.

Og jeg vil jo gerne have den hurtig

Hvad med seat ibiza st kender i den?

Anmeld

5. november 2012

SaNiNa

FrkZier skriver:

s-maxen er rimelig stor, og ville bestemt mene der godt kan være både barnevogn og baggage

Det netop barnevognen som der skal være plads til og så skal den kunne trække vores campingvogn og masser af plads til legetøj og tasker

For vi elsker at være på ferie

Anmeld

5. november 2012

SaNiNa

MariaE skriver:

Vi har c-maxen og den er liiiige lille nok. Min faster har s-modellen og der er faktisk noget mere plads i synes jeg. I vors c-model kan der sagtens være en barnevogn og lidt tasker, men der er klart mere plads i s-modellen.'

Ville gerne bytte vores til en s-model

C-max ser også lille ud når man kigger i den...

vi skal have plads til en masse især fordi vi er forvente

Anmeld

5. november 2012

SaNiNa

Mussen2 skriver:

De havde forresten en passat st før de fik s-max

Tror vi skal ud og prøve køre og have barnvognen med så kan vi jo se hvor meget udenomsplads der er.

Anmeld

5. november 2012

Rkb25

SaNiNa skriver:

Tak piger, vi er ude i om det skal være s-max eller en passat igen

Den vi har nu har vi bare ofret så mange penge på de sidste år, det er en 99 model.

Så nu vil vi gerne have en ny som vi ikke hele tiden skal undvære fordi den er på værksted.

Og jeg vil jo gerne have den hurtig

Hvad med seat ibiza st kender i den?

Vi har en seat ibiza st. Hvis i har brug for god plads, så er det ihvertfald ikke den i skal vælge. Vi er rigtig glade for den, men vi har heller ikke børn... Hvis du får presset en barnevogn ind i bagagerummet på den, så er der bestemt ikke plads til andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.