Søger hjælp til Excel på mac

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

FamilenStorm

M (: skriver:

Det var da så lidt! 

Er glad for at kunne hjælpe (selvom jeg ikke selv er en haj til excel). Du er velkommen til at skrive igen, så skal jeg nok forsøge at hjælpe dig (:

Jeg siger 1000 tak..

Vil så gerne kunne det, men har bare ikke haft tålmodigheden til det..

Og de gange vi har arbejdet med det både i folkeskolen i sin tid og på gym i sin tid har jeg tilfældigvis ikke været der.. Så typisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

M (:

FamilenStorm skriver:

Jeg siger 1000 tak..

Vil så gerne kunne det, men har bare ikke haft tålmodigheden til det..

Og de gange vi har arbejdet med det både i folkeskolen i sin tid og på gym i sin tid har jeg tilfældigvis ikke været der.. Så typisk..

Man lærer det nok først den dag man bliver tvunget til at sætte sig ind i det..  Sådan har jeg det i hvert fald selv med litteratursøgning.. Baaah.. 

Anmeld

8. november 2012

FamilenStorm

Man lærer det nok først den dag man bliver tvunget til at sætte sig ind i det..  Sådan har jeg det i hvert fald selv med litteratursøgning.. Baaah.. 

Har du evt tid til lidt excel hjælp igen

Kan man på nogen måde minimere det man har lavet?

Altså, jeg har skrevet i 62 rækker og i 32 kolonner, og det fylder jo sådan rimelig godt.. Kan man gøre det så det hele fylder fx en side hvis det skal printes ud og bruges som bilag? Og også så man vare har et bedre overblik på skærmer?

Anmeld

8. november 2012

M (:

FamilenStorm skriver:

Har du evt tid til lidt excel hjælp igen

Kan man på nogen måde minimere det man har lavet?

Altså, jeg har skrevet i 62 rækker og i 32 kolonner, og det fylder jo sådan rimelig godt.. Kan man gøre det så det hele fylder fx en side hvis det skal printes ud og bruges som bilag? Og også så man vare har et bedre overblik på skærmer?

Hvis du i toppen går ind i "file" og vælger "page setup", så kan du vælge om dokumentet skal være:

- Stående eller liggende

- Du kan vælge at skalere siden, således at den vises i f.eks. 50% af oprindelig størrelse (adjust to)

- Du kan også vælge, hvor mange sider det indtastede må fylde (fit to).. (:

Anmeld

8. november 2012

FamilenStorm

Hvis du i toppen går ind i "file" og vælger "page setup", så kan du vælge om dokumentet skal være:

- Stående eller liggende

- Du kan vælge at skalere siden, således at den vises i f.eks. 50% af oprindelig størrelse (adjust to)

- Du kan også vælge, hvor mange sider det indtastede må fylde (fit to).. (:

Tusind tak for svar..

Skal det markeres først? For selvom jeg vender papiret og siger det fx kun skal fylde 25 % sker der ikke rigtig noget når jeg trykker ok?

Anmeld

8. november 2012

M (:

FamilenStorm skriver:

Tusind tak for svar..

Skal det markeres først? For selvom jeg vender papiret og siger det fx kun skal fylde 25 % sker der ikke rigtig noget når jeg trykker ok?

Det skal det nok. Jeg gjorde det bare på et blankt papir.. (:

Anmeld

8. november 2012

FamilenStorm

Det skal det nok. Jeg gjorde det bare på et blankt papir.. (:

Jeg fandt ud af det... Tusind tak endnu engang for hjælpen

Anmeld

8. november 2012

M (:

FamilenStorm skriver:

Jeg fandt ud af det... Tusind tak endnu engang for hjælpen

Det var så lidt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.