Skrevet til pædagog-hva ska jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.849 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Anonym trådstarter

Uhhh jeg har skrevet på facebook til den mandlige pædago studerende i min datters børnehave. Jeg skrev i et svagt øjeblik i fredags men jeg ka se at han ik har læst den endnu.Nu er mit spørgsmål. Hvad skal jeg gøre hvis jeg ser ham imorgen?

Skal jeg lade som ingenting eller ska jeg sige "hey har du ik set min facebook besked?" hva syns I??

Tænker at hvis han ik er så tit på facebook Og måske først ser det om en uge, så må han da tænke  at det er underlig at jeg ik har sagt noget når han ka se hvor gammel beskeden er.!?

Men hvis jeg siger noget imorgen spørger han nok ind til det og det vil virke akkavet syns jeg. Altså.. Hvor er det svært.

Hvad syns I jeg ska gøre?

Ps. Jeg har ik skrevet andet end at jeg ville fortælle hvor dejligt det er at se hvordan han er med sammen med børnene og sådan. Ik noget forbudt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kan forestille mig at han lige vil vende den med sin praktikvejleder, for at høre om det er okay at man skriver privat med en forælder.

Anmeld

4. november 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg kan forestille mig at han lige vil vende den med sin praktikvejleder, for at høre om det er okay at man skriver privat med en forælder.

Ok. Men ka se at han ik har læst den endnu... 

Men hvis nu jeg havde kendt ham i forvejen måtte han vil godt snakke med mig :-)

Anmeld

4. november 2012

LSU

Jeg er selv pædagog, så mit svar bærer måske præg af det.

Men hvorfor har du skrevet på facebook? Hvad regner du med at opnå?

Jeg er blot nysgerrig, da jeg ville føle det meget akavet, hvis en af "mine" forældrer kontaktede mig på facebook?

Anmeld

4. november 2012

Anonym trådstarter

LSU skriver:

Jeg er selv pædagog, så mit svar bærer måske præg af det.

Men hvorfor har du skrevet på facebook? Hvad regner du med at opnå?

Jeg er blot nysgerrig, da jeg ville føle det meget akavet, hvis en af "mine" forældrer kontaktede mig på facebook?

Ærlig jeg ved det ikke. Jeg er meget genert type så

Måske tog jeg chancen Og skrev det i stedet for at sige det. For di jeg vilLe ha han skulle vide DeT. Det var nok dum gjordt

Anmeld

4. november 2012

LSU

Hvis du alligevel, ville spørge ham, om han havde set din besked, så kunne du jo sige, at det synes du bare lige han skulle vide

Men regn ikke med svar... Da det ikke er professionelt af ham, hvis han svarer :-)

Anmeld

4. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spørg måske lidt dumt, men hvordan ka du se han ik har læst den??

Nu er jeg også selv pædagog, og jeg ville også syntes det var lidt mærkeligt/ grænseoverskridende at en forældre skrev til mig på facebook, hvis vi ik kendte hinanden i forvejen. Også selvom det bare var for at rose mig for mit arbejde! Vh stine

Anmeld

4. november 2012

Mumto3

Er du lun på ham? Jeg har en veninde der blev forelsket i den mandlige pædagog i børnehaven. Det er nu 10 år siden og nu er de gift og har 2 børn sammen. Bare lige hvis du trængte tul en opmuntring og en god historie :-)

Anmeld

4. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Uhhh jeg har skrevet på facebook til den mandlige pædago studerende i min datters børnehave. Jeg skrev i et svagt øjeblik i fredags men jeg ka se at han ik har læst den endnu.Nu er mit spørgsmål. Hvad skal jeg gøre hvis jeg ser ham imorgen?

Skal jeg lade som ingenting eller ska jeg sige "hey har du ik set min facebook besked?" hva syns I??

Tænker at hvis han ik er så tit på facebook Og måske først ser det om en uge, så må han da tænke  at det er underlig at jeg ik har sagt noget når han ka se hvor gammel beskeden er.!?

Men hvis jeg siger noget imorgen spørger han nok ind til det og det vil virke akkavet syns jeg. Altså.. Hvor er det svært.

Hvad syns I jeg ska gøre?

Ps. Jeg har ik skrevet andet end at jeg ville fortælle hvor dejligt det er at se hvordan han er med sammen med børnene og sådan. Ik noget forbudt :-)

det er liiiiiiidt specielt synes jeg - men meget friskt da

men hvis du ikke har en skjult undertone så synes jeg du skal sige imorgen " Hej. vil bare lige at sige at jeg som jeg skrev på facebook virkelig mener at du gør et super godt stykke arbejde med børnene og det er bare så rart som forældre at se." Hvis du er lun på ham så undlad " og det er bare så rart at som forældre at se "

Anmeld

5. november 2012

Shoppingmor

Nu er jeg selv pædagog, og kender lidt til etikken omkring hvordan man skal gebærde sig for at opretholde den professionelle distance til forældrene, og i den institution hvor jeg arbejder (og mange andre institutioner ved jeg), er det ikke tilladt for medarbejderne at have privat kontakt med forældrene uden for arbejdstiden, dvs. man passer ikke børnene privat, man er ikke venner på Facebook, man er ikke på sms med dem, man ses heller ikke med dem i privat regi osv., hvilket jeg synes er nogle rigtigt gode retningslinier at holde sig indenfor, for man kan så nemt få 'noget i klemme' ved at have en privat relation til forældrene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.