Hvordan kommer han til at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Jok123

Min søn er 11 mdr.. Han begyndte at kravle da han var 7 mdr.. Da han var 7 1/2 mdr rejste han sig første gang. Siden er det kun gået fremad og han mestrer både det at kravle og at rejse sig.. Han har taget et par skridt uden støtte og han går også meget stabilt med gåvogn eller fra bord til stol osv.. Han kan stå uden støtte kort tid og sætte sig på numsen uden at vælte..

problemet er at han ik gider at gå.. Han har fundet ud af at det er meget hurtigere for ham at kravle.. Hvis vi vil gå med ham i hænderne så sætter han sig bare på numsen.

han er jo så gammel så han behøver jo ik at gå endnu, og det er helt ok at han hellere vil kravle.. Men.. Skal vi blive ved med at øve med ham, eller finder han selv ud af det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Dinna88

I øver da bare løs!

Anmeld

4. november 2012

serinasmor

Jok123 skriver:

Min søn er 11 mdr.. Han begyndte at kravle da han var 7 mdr.. Da han var 7 1/2 mdr rejste han sig første gang. Siden er det kun gået fremad og han mestrer både det at kravle og at rejse sig.. Han har taget et par skridt uden støtte og han går også meget stabilt med gåvogn eller fra bord til stol osv.. Han kan stå uden støtte kort tid og sætte sig på numsen uden at vælte..

problemet er at han ik gider at gå.. Han har fundet ud af at det er meget hurtigere for ham at kravle.. Hvis vi vil gå med ham i hænderne så sætter han sig bare på numsen.

han er jo så gammel så han behøver jo ik at gå endnu, og det er helt ok at han hellere vil kravle.. Men.. Skal vi blive ved med at øve med ham, eller finder han selv ud af det? 

Jeg mener så slet ikke i skal øve med ham .. og slet ikke når han ikke selv gider .. det er tidligt at han har rejst sig op .. han skal nok selv begynde at gå når han selv er klar til det

Anmeld

4. november 2012

Jok123

serinasmor skriver:

Jeg mener så slet ikke i skal øve med ham .. og slet ikke når han ikke selv gider .. det er tidligt at han har rejst sig op .. han skal nok selv begynde at gå når han selv er klar til det

Det er nemlig også min tanke, tror han er blevet lidt træt af det faktisk

han står jo op af alt nu, så det er i hver fald ik fordi han ik kan, han mangler bare at slippe jeg har snydt ham lidt ved at stille gåvognen ved ham når han står op af noget, for den elskerhan at gå med

Anmeld

4. november 2012

serinasmor

Jok123 skriver:

Det er nemlig også min tanke, tror han er blevet lidt træt af det faktisk

han står jo op af alt nu, så det er i hver fald ik fordi han ik kan, han mangler bare at slippe jeg har snydt ham lidt ved at stille gåvognen ved ham når han står op af noget, for den elskerhan at gå med

så kommer det nok helt af sig selv

Anmeld

4. november 2012

Jok123

serinasmor skriver:

så kommer det nok helt af sig selv

Det regner jeg også med, det er bare ik altid nemt som førstegangsmor at vide hvad man skal og ik skal

men vi fortsætter med at lade ham selv styre det og snyde lidt med gåvognen

Anmeld

4. november 2012

Mettefpigen

Det kommer af sig selv :-) jeg synes også at lukas var lang tid om at gå ;-) men de tager det i det tempo som de gør....

Anmeld

4. november 2012

H+S Skjolgborg.

Det samme gjorede vores søn i langtid første da han var 16 mdr gik altid også tog det til mdr efter løbe han .

Det komme helt af sig selv.

Anmeld

4. november 2012

baby012

Min datter er 10 måneder, og tager også enkelte skridt.. Men vi øver ikke  

hendes kusine blev opereret for to måneder siden, hun er to pr, hendes hofter var overbelastet, fordi at de havde øvet for meget med hende, så de var på en eller anden måde groet sammen og var blevet "stive" .. 

Han skal nok gå når han føler sig klar.. I har jo i forvejen en rigtig dygtig, og hurtig dreng, så er overbevist om at om en eller måske to måneder, så går han  

Anmeld

4. november 2012

4kløver

Mettefpigen skriver:

Det kommer af sig selv :-) jeg synes også at lukas var lang tid om at gå ;-) men de tager det i det tempo som de gør....

Hørt.
Min var 11mdr før han sad selv. Han gad ikke og viste det nok skulle komme.
med at gå tror jeg min gør det til forår også selv han går med sin vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.