Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: Ja så blev jeg insimeneret i onsdags. Det var en underlig oplevelse, men mest af alt fordi man ved hvorfor man ligger der. Der var 28 millioner sædceller i den halve ml. der skulle ligges op, hvilket var ret godt i følge gynækologen. Nu er ventetiden lang, mere end den almindeligvis er. Jeg fik noget brunt udflåd et par dage efter, det er så småt ved at være væk igen. Kan det være gammelt blod fra "indgrebet", som kommer ud ? Det ser/så en smule anderledes ud end normalt. Alt i alt syntes jeg det hele er lidt overvældende og frustrerende.
Ja så blev jeg insimeneret i onsdags.
Det var en underlig oplevelse, men mest af alt fordi man ved hvorfor man ligger der.
Der var 28 millioner sædceller i den halve ml. der skulle ligges op, hvilket var ret godt i følge gynækologen.
Nu er ventetiden lang, mere end den almindeligvis er.
Jeg fik noget brunt udflåd et par dage efter, det er så småt ved at være væk igen. Kan det være gammelt blod fra "indgrebet", som kommer ud ? Det ser/så en smule anderledes ud end normalt.
Alt i alt syntes jeg det hele er lidt overvældende og frustrerende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krussedulle skriver: Hepper og krydser for jer!!
Hepper og krydser for jer!!
Tusinde tak skal du have
metski83 skriver: Tusinde tak skal du have
Krussedulle skriver: Kan bare så tydeligt huske den dag, jeg skrev mig, under dit navn, på "testliste juli 2011" Og alt imens I har kæmpet, er min baby allerede blevet 8 mdr lige om lidt! Så nu er det altså jeres tur!
Kan bare så tydeligt huske den dag, jeg skrev mig, under dit navn, på "testliste juli 2011" Og alt imens I har kæmpet, er min baby allerede blevet 8 mdr lige om lidt! Så nu er det altså jeres tur!
Ja det er vores tur nu.
Og håber bare den er der
SecretMe skriver: Ved lige hvordan du har det.Krydser fingre for at i har heldet med jer
Ved lige hvordan du har det.Krydser fingre for at i har heldet med jer
Tusinde tak skal du have, det er sødt af dig
KOM SÅ KOM SÅ KOM SÅ !!!
AalborgPigen skriver: KOM SÅ KOM SÅ KOM SÅ !!!
Åh ja, håber håber håber sådan.
metski83 skriver: Åh ja, håber håber håber sådan.
Kan jeg VIRKELIG godt forstå !!!!!!!!!!!!!!
AalborgPigen skriver: Kan jeg VIRKELIG godt forstå !!!!!!!!!!!!!!
Ja nu er det altså vores tur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128