Så blev jeg insimeneret.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. november 2012

metski83

Ja så blev jeg insimeneret i onsdags.

Det var en underlig oplevelse, men mest af alt fordi man ved hvorfor man ligger der.

Der var 28 millioner sædceller i den halve ml. der skulle ligges op, hvilket var ret godt i følge gynækologen.

Nu er ventetiden lang, mere end den almindeligvis er.

Jeg fik noget brunt udflåd et par dage efter, det er så småt ved at være væk igen. Kan det være gammelt blod fra "indgrebet", som kommer ud ? Det ser/så en smule anderledes ud end normalt.

Alt i alt syntes jeg det hele er lidt overvældende og frustrerende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

JulieAlex89

metski83 skriver:

Det var en underlig oplevelse, men mest af alt fordi man ved hvorfor man ligger der.

Der var 28 millioner sædceller i den halve ml. der skulle ligges op, hvilket var ret godt i følge gynækologen.

Jeg fik noget brunt udflåd et par dage efter, det er så småt ved at være væk igen. Kan det være gammelt blod fra "indgrebet", som kommer ud ? Det ser/så en smule anderledes ud end normalt.

Jeg er ikke selv blevet  insimeneret, men ville ikke gå uden at  for at det lykkes for jer!! 

Anmeld

4. november 2012

metski83

JulieAlex89 skriver:

Jeg er ikke selv blevet  insimeneret, men ville ikke gå uden at  for at det lykkes for jer!! 

Tuisnde tak, det var sødt af dig

Anmeld

4. november 2012

nielsen80

Jeg krydser for dig søde mht udflåd kan det sagtens være fra selve insemineringen, de graver jo lidt rundt, når de gør det.

Det ville dælme være dejligt for jer, at det bare lykkes nu!

Anmeld

4. november 2012

metski83

Jeg krydser for dig søde mht udflåd kan det sagtens være fra selve insemineringen, de graver jo lidt rundt, når de gør det.

Det ville dælme være dejligt for jer, at det bare lykkes nu!

Tak skal du have.

Håber det kommer der fra. Det har jeg også læst om ved andre, fordi de roder ved slimhinder.

Er den der ikke denne gang, så stopper behandlingen for en stund, da jeg skal opereres for en cyste.

De har fundet ud af at jeg nok har endemetriose

Men det forklarer de smerter jeg nogle gange har.

Anmeld

4. november 2012

nielsen80

metski83 skriver:

Tak skal du have.

Håber det kommer der fra. Det har jeg også læst om ved andre, fordi de roder ved slimhinder.

Er den der ikke denne gang, så stopper behandlingen for en stund, da jeg skal opereres for en cyste.

De har fundet ud af at jeg nok har endemetriose

Men det forklarer de smerter jeg nogle gange har.

Ævvv med endo, men se på det lyst, når de ved havd der er galt, så kan de måske nemmere behandle. Håber i hvert fald ikke det bliver nødvendigt med den operation!

Anmeld

4. november 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Ævvv med endo, men se på det lyst, når de ved havd der er galt, så kan de måske nemmere behandle. Håber i hvert fald ikke det bliver nødvendigt med den operation!

Ja det ville være dejligt at slippe for en operation, men jeg slipper kun i første omgang hvis jeg er gravid. ellers skal jeg opereres 26. nov. Pu ha, bliver så nervøs ved tanken. Så jeg SKAL være gravid. Det er godt nok kun at udskude det, men så udvikler det sig i det mindste ikke mens jeg er gravid. Som gynækologen sagde, den bedste kur mod det, var at blive gravid.

Anmeld

4. november 2012

LilleLene

metski83 skriver:

for de bliver til noget

Anmeld

4. november 2012

metski83

LilleLene skriver:

for de bliver til noget

Tuisnde tak, det er sødt af dig

Anmeld

4. november 2012

LilleLene

metski83 skriver:

Tuisnde tak, det er sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.