vestøvsindsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2009

Nanna1985

Ja vi er nysgerrige.. Nogen der har FØØØDT????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Sweet1978

Pust pust til alle der har brug for det...

Anmeld

7. juni 2009

Pia

Kan svare at hverken Sanne eller jeg har født endnu desværre..
Sannes veer driller forsat og ved mig er de eneste veer jeg har plukveer...

Kh Pia.

Anmeld

7. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia skriver:

Kan svare at hverken Sanne eller jeg har født endnu desværre..
Sannes veer driller forsat og ved mig er de eneste veer jeg har plukveer...

Kh Pia.

æv hvor irriterende... håber godt nok at der sker noget for Jer begge to snart!!
puster lidt ekstra vestøv afsted!
knus

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

nope ingen baby til mig endnu... han vil bare ikke ud, vi troede ellers natten til lørdag at nu var det nu, men efter 5 timer med meget kræftige veer, gik det i sig selv igen... og nu kommer og går de bare som det passer dem...

Vil dog helst ligge krøllet sammen, min far tror det sker i aften...

Anmeld

7. juni 2009

MaleneG

Sanne skriver:

nope ingen baby til mig endnu... han vil bare ikke ud, vi troede ellers natten til lørdag at nu var det nu, men efter 5 timer med meget kræftige veer, gik det i sig selv igen... og nu kommer og går de bare som det passer dem...

Vil dog helst ligge krøllet sammen, min far tror det sker i aften...

Så må vi da håbe han får ret den gamle

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

MaleneG skriver:

Så må vi da håbe han får ret den gamle

Ja håber jeg godt nok osse, for har så ondt at jeg ikke kan gå lige nu... har sat kæresten til at lave mad, nu så jeg kan få lidt at spise hvis det skulle gå blive reglmæssigt...

Men hans hovede står mere fast nu end i fredages (dejlig jordemoderen ville vise mig hvordan man tjekkede det)

Anmeld

7. juni 2009

MaleneG

Sanne skriver:

Ja håber jeg godt nok osse, for har så ondt at jeg ikke kan gå lige nu... har sat kæresten til at lave mad, nu så jeg kan få lidt at spise hvis det skulle gå blive reglmæssigt...

Men hans hovede står mere fast nu end i fredages (dejlig jordemoderen ville vise mig hvordan man tjekkede det)

Ja det er da dejligt, så man også selv kan følge lidt med

Anmeld

7. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

hvor er det bare træls for dig at han hygger sig sådan derinde!
håber godt nok snart at han kommer ud til dig, men det er jo på rette vej siden han står bedre fast!! håber godt nok også din far har ret!
stor knuser!

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Sender tons vis af vestøv afsted til jer tøser... :O) NU må der snart ske noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.