vestøvsindsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Bubbi

Dutte84 skriver:

Skønt... Jeg havde så meget vand i kroppen at jeg ikke kunne have fodtøj på, og har stadig vand i kroppen... 4 mdr siden jeg fødte..

Åhh gud må du ikke sige til mig.. Den lille gode stemme i mit hoved blir ved med at fortælle at så snart jeg har født, forsvinder det.. Så ikke tage troen fra mig.. For vil smadder gerne kunne bevæge mine tæer igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Mira0911

Bubbi skriver:

Åhh gud må du ikke sige til mig.. Den lille gode stemme i mit hoved blir ved med at fortælle at så snart jeg har født, forsvinder det.. Så ikke tage troen fra mig.. For vil smadder gerne kunne bevæge mine tæer igen

Det er heldigvis forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår det vand forsvinder ud af kroppen... Så bliv endelig i din tro.. :O)
Jeg er bare uheldig og stadig have det i kroppen...

Anmeld

2. juni 2009

Mimic

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuster også lige en masse vestøv afsted mod både sanne og pia... i håbet om at der snart sker noget

Fra Linda

Anmeld

2. juni 2009

Fam. Munkholm

Puster en masse vestøv afsted til Sanne og Pia, håber snart jeres guldklumper vil se dagens lys.

Knus fra Anita

Anmeld

2. juni 2009

louisepigen23

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust
Held og lykke med det hele Sanne

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
der må være flere der kan puste lidt!?

Anmeld

2. juni 2009

eliasogmor

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttt

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssseeeeeeeeerrrr ALT hvad jeg kan... sender sække vis af vestøv..... :O) 

Anmeld

5. juni 2009

Moderator

tror lige vi må have gang i liiidt mere pusteri!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUST

Anmeld

6. juni 2009

Moderator

nu har jeg jo ikke været her ret meget i weekenden.. Er der sket noget herinde? nogen der har født, er ved det eller lign?
knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.