Hvad er det bedste, smarteste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

hmm, måske det bare er mig, men jeg kan overhovedet ikke se to brushere på dette billede

sagde jo det var besværligt at tage, fror der var sgu en væg i vejen..haha! der er 2 brusere..
1. billede er den ene (du kan se hvor skråvæggen er) 2. billede er den anden (hvor skråvæggen er den anden vej)... 3. billede er af væggen derinde og det sidste billede er af bruser nr. 2 set fra indgangen til badet.. hvis du kigger på hvor børsten hænger kan du måske bedre visualisere det!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

sagde jo det var besværligt at tage, fror der var sgu en væg i vejen..haha! der er 2 brusere..
1. billede er den ene (du kan se hvor skråvæggen er) 2. billede er den anden (hvor skråvæggen er den anden vej)... 3. billede er af væggen derinde og det sidste billede er af bruser nr. 2 set fra indgangen til badet.. hvis du kigger på hvor børsten hænger kan du måske bedre visualisere det!?

og en lille forklaring, så gik det også op for den langsomme
Tak for det og for billederne, må jeg vidst hellere vise kæresten når han kommer hjem..tihi!

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

LotteN skriver:

og en lille forklaring, så gik det også op for den langsomme
Tak for det og for billederne, må jeg vidst hellere vise kæresten når han kommer hjem..tihi!

hæhæ...jeg vidste godt det ville være en udfordring at skulle finde ud af det
men så var det godt med lidt supplerende oplysninger
Jeg kan ikke anbefale det brune..haha, men ellers er vi rigtig glade for det! - men det kræver en stor vandvarmer

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

hæhæ...jeg vidste godt det ville være en udfordring at skulle finde ud af det
men så var det godt med lidt supplerende oplysninger
Jeg kan ikke anbefale det brune..haha, men ellers er vi rigtig glade for det! - men det kræver en stor vandvarmer

hehe, ej jeg tror også vi springer det brune over..
Ja, stor varmvandbeholder eller evt. nogle små kroppe

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

LotteN skriver:

hehe, ej jeg tror også vi springer det brune over..
Ja, stor varmvandbeholder eller evt. nogle små kroppe

muligvis...vi blev i hvert fald overraskede første gang vi sprang ind under begge brusere og troede vi kunne stå der ligeså længe som under den ene

Anmeld

2. juni 2009

karina1980

må klart være vores terraser i denne tid, vi har en på hver sin side af huset, så der er altid en der er i skygge og en der er i sol(sydvendt og nordvendt) inde i huset må det blive stuen når den bliver færdig

Anmeld

2. juni 2009

malou

Elsker mit sove værelse.. min seng og mine dyner.... er en frygtelig puttegøj

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Tror ikke det er noget i vores lejlighed for er så træt af den, men er stolt over dem måde vi har fået indrettet værelset på så lillemanden osse kan være der...

Anmeld

2. juni 2009

..

Ææææælsker vores fantastiske udsigt over lillebælt.. Den skrifter hele tiden :-)

Anmeld

2. juni 2009

CarinaSB

Det må være vores soveværelse vi har fået lavet top fint .. og med en meget speciel farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.