Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteN skriver:hmm, måske det bare er mig, men jeg kan overhovedet ikke se to brushere på dette billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:sagde jo det var besværligt at tage, fror der var sgu en væg i vejen..haha! der er 2 brusere..1. billede er den ene (du kan se hvor skråvæggen er) 2. billede er den anden (hvor skråvæggen er den anden vej)... 3. billede er af væggen derinde og det sidste billede er af bruser nr. 2 set fra indgangen til badet.. hvis du kigger på hvor børsten hænger kan du måske bedre visualisere det!?
LotteN skriver:og en lille forklaring, så gik det også op for den langsommeTak for det og for billederne, må jeg vidst hellere vise kæresten når han kommer hjem..tihi!
Caroline86 skriver:hæhæ...jeg vidste godt det ville være en udfordring at skulle finde ud af det men så var det godt med lidt supplerende oplysninger Jeg kan ikke anbefale det brune..haha, men ellers er vi rigtig glade for det! - men det kræver en stor vandvarmer
LotteN skriver:hehe, ej jeg tror også vi springer det brune over..Ja, stor varmvandbeholder eller evt. nogle små kroppe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128