Hvad er det bedste, smarteste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Honningblomst

eller det I er mest glade for ved Jeres hjem??

Her er det helt klart mit spisekammer...mit køkken er ikke kæmpe stort, men der er en dør i det og så kan man gå lige ind i det bedste rum i mit hus...mit spisekammer hvor der er alt fra rengøringsmidler, mikroovn, gaveindpaknings ting, og madvarer.
Det rum er geinalt og gør at jeg har plads til meget og nemt kan komme til det....
Hvad er I glade ved...eller hvad kunne I ikke undvære...
Knus Eva...som fik lavet bålplads og indviet det i går-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

eller det I er mest glade for ved Jeres hjem??

Her er det helt klart mit spisekammer...mit køkken er ikke kæmpe stort, men der er en dør i det og så kan man gå lige ind i det bedste rum i mit hus...mit spisekammer hvor der er alt fra rengøringsmidler, mikroovn, gaveindpaknings ting, og madvarer.
Det rum er geinalt og gør at jeg har plads til meget og nemt kan komme til det....
Hvad er I glade ved...eller hvad kunne I ikke undvære...
Knus Eva...som fik lavet bålplads og indviet det i går-smiler

uha..herhjemme er det nok vores dobbeltbrusebad... ikke fordi vi ikke kan undvære det, men det er nu hyggeligt at vi begge to kan være under bruseren samtidig, når vi ikke har tid til puttetid under samme bruser
Og så helt klart vores bålplads... når vi holder grill-aften, hvilket vi gør ret tit, ender vi altid med at sidde nede omkring bålet, drikke øl, vin og farverige drinnks - og lave snobrød
knus

Anmeld

2. juni 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

uha..herhjemme er det nok vores dobbeltbrusebad... ikke fordi vi ikke kan undvære det, men det er nu hyggeligt at vi begge to kan være under bruseren samtidig, når vi ikke har tid til puttetid under samme bruser
Og så helt klart vores bålplads... når vi holder grill-aften, hvilket vi gør ret tit, ender vi altid med at sidde nede omkring bålet, drikke øl, vin og farverige drinnks - og lave snobrød
knus

Lyder hyggeligt...her er der både badekar og brusekabine, så alle børnene kan bade samtidig.
Jeg har aldrig kunne lide at bade med en kæreste, synes ikke det er rart.....
Men bålplads, ja, det er godt...smiler
Knus..

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Ja hvad er det bedste herhjemme, Sofaen... Vi kan allesammen liggei den nu, kunne vi ikke før.... med de dårlige sofaer vi havde...

Jeg er enormt glad for vores rode værelse... Elsker at tuller rundt derinde... Så finder man blå bøger tilbage fra Folkeskolen og efterskole... Billeder fra man selv var bette osv....

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Lyder hyggeligt...her er der både badekar og brusekabine, så alle børnene kan bade samtidig.
Jeg har aldrig kunne lide at bade med en kæreste, synes ikke det er rart.....
Men bålplads, ja, det er godt...smiler
Knus..

Eva - Du har det på samme måde som mig, jeg synes heller ikke om at bade i badet med ens kæreste... Det er der jeg kan have noget "Alene tid" Med mig selv og kroppen -  Hvad man nu kalder det...

Anmeld

2. juni 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Eva - Du har det på samme måde med mig, jeg synes heller ikke om at bade i badet med ens kæreste... Det er der jeg kan have noget "Alene tid" Med mig selv og kroppen -  Hvad man nu kalder det...

Jeg føler mig bare ikke lækker nok til at stå der med det hele fremme og bare stå....har aldrig kunne lide det, føler mig sådan lidt udstillet...svært at forklare, jeg vil bare helst selv-smiler

Anmeld

2. juni 2009

Lise

Vi har hverken bålplads eller dobbeltbruser, men mht sdstnævnt så værner jeg også om min alenetid under bruseren

Vi købte et gaaaammelt fugtigt hus da vi ventede vores søn, som vi har gjort en masse ved. Men det bedste vi har gjort for vores hus, er at installere en genvex, som suger luft ud, og puster frisk og eventuelt opvarmet luft ind. Den er drøneffektiv, og ændrede indeklimaet i løbet af et døgn... vil aldrig bo uden sådan en maskine igen!!! Herudover er jeg ret glad for vores relativt store køkken, samt et loftvindue i badeværelse - begge ting min kæreste selv har lavet efter vi flyttede ind.

Til gengæld hader jeg vores småborgerlige udestue, der fylder ret meget og er usandsynlig grim. Den har skulle været revet ned i to år, men der er bare nogle ting der skal gøres først...

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Eva skriver:

Jeg føler mig bare ikke lækker nok til at stå der med det hele fremme og bare stå....har aldrig kunne lide det, føler mig sådan lidt udstillet...svært at forklare, jeg vil bare helst selv-smiler

Jeg har det på samme måde... Jeg kan ikke stå og vise mig frem foran min kæreste.. har jeg aldrig kunne... Det kan jeg så takke min Mor og hende afdøde kæreste for.... Det er helt tilbage fra min teenage år...

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Eva - Du har det på samme måde som mig, jeg synes heller ikke om at bade i badet med ens kæreste... Det er der jeg kan have noget "Alene tid" Med mig selv og kroppen -  Hvad man nu kalder det...

jeg synes det er så hyggeligt!
Jeg bader oftest alene, men når vi engang imellem hopper ind under hver vores bruser er det vildt hyggeligt.. men kender mange der ikke bryder sig om det

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

jeg synes det er så hyggeligt!
Jeg bader oftest alene, men når vi engang imellem hopper ind under hver vores bruser er det vildt hyggeligt.. men kender mange der ikke bryder sig om det

Heldigvis er det hver sin smag... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.