nogen der har et bud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

helle85

Eliza skriver:

vi har været ved læge i fredag med Malthe som de sidste 5-6 ddage har haft prikker/knopper været spættet i hele hovedet, på orene og lidt ned af arme..

Det var ikke vores egen læge, men en der havde bagvagten og hun var ærligtalt mere optaget af at  besvare tlf. end at igge på min søn 

Hun nåede hurtigt frem til at det var tør hud, som resultat af at vejret skifter og jeg skulle bare smørre ham med fed creme.. 

Jeg køber den bare ikke helt  Jeg har aldrig set tør hud der ser så dan ud og jahh han virker altså heller ikke tør 

Det er lidt svært at se på billedet, men er der alligevel en derude der har et andet bud eller måske selv har oplevet tørhud sådan ?? 

jeg syntes at det ligner børne eksem forsådan så mine børn også ud da de var små og de få det stadig nå det begynder at blive koldt bare ikke i hele hovedet vi smør den med det blå a derma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Muhmi

Hormonknopper er mit bud....

Fik lige læst han er ni mdr. ja så er det nok ikke det, men god bedring og det skader aldrig med lidt fed creme

Anmeld

3. november 2012

Eliza

Muhmi skriver:

Hormonknopper er mit bud....

Men er det ik kun/mest når de er 4-8 uger??

der havde han nemlig lidt og sys ik de ligner og han har dem i HELE hovedet nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.