nogen der har et bud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Eliza

vi har været ved læge i fredag med Malthe som de sidste 5-6 ddage har haft prikker/knopper været spættet i hele hovedet, på orene og lidt ned af arme..

Det var ikke vores egen læge, men en der havde bagvagten og hun var ærligtalt mere optaget af at  besvare tlf. end at igge på min søn 

Hun nåede hurtigt frem til at det var tør hud, som resultat af at vejret skifter og jeg skulle bare smørre ham med fed creme.. 

Jeg køber den bare ikke helt  Jeg har aldrig set tør hud der ser så dan ud og jahh han virker altså heller ikke tør 

Det er lidt svært at se på billedet, men er der alligevel en derude der har et andet bud eller måske selv har oplevet tørhud sådan ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Mussen2

Har han feber? Ofte får de noget uforklarlig eksem sammen med feberen....

Men tør hud? Den tror jeg heller ikke jeg købte, men måske lidt allergisk reaktion, var min første tanke

Anmeld

3. november 2012

Eliza

Mussen2 skriver:

Har han feber? Ofte får de noget uforklarlig eksem sammen med feberen....

Men tør hud? Den tror jeg heller ikke jeg købte, men måske lidt allergisk reaktion, var min første tanke

nej han har nemlig ikke feber.. ej heller utilpas 

Nej jeg køber altså heller ikke den med tør hud..  

allergisk reaktion var os vores første tanke, men vi har gennemgået alt hva han har spst/ fået på de sidste dage og syntes ik vi kan komme i tanke om noget anderledes.. 

Man er jo tilbøjelig til at æde lægens ord råt  men jeg kan simpelthen ikke få det til at passe.. 

Anmeld

3. november 2012

heidi30

Hej,

er slet ikke ekspert, men min første tanke var varmeknopper. Synes det ligner dem som min Malte har haft og det var varmeknopper.

Måske kunne det også være talgknopper, nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er.

Held og lykke med det!

Anmeld

3. november 2012

morethanperfect

Eliza skriver:

vi har været ved læge i fredag med Malthe som de sidste 5-6 ddage har haft prikker/knopper været spættet i hele hovedet, på orene og lidt ned af arme..

Det var ikke vores egen læge, men en der havde bagvagten og hun var ærligtalt mere optaget af at  besvare tlf. end at igge på min søn 

Hun nåede hurtigt frem til at det var tør hud, som resultat af at vejret skifter og jeg skulle bare smørre ham med fed creme.. 

Jeg køber den bare ikke helt  Jeg har aldrig set tør hud der ser så dan ud og jahh han virker altså heller ikke tør 

Det er lidt svært at se på billedet, men er der alligevel en derude der har et andet bud eller måske selv har oplevet tørhud sådan ?? 

Min svigerindes datter har noget der ligner , bare i meget slemmere grad .. Hun fik af vide det var tør hud pga. vejrskifte .. Så kan altså godt være det

Anmeld

3. november 2012

Eliza

heidi30 skriver:

Hej,

er slet ikke ekspert, men min første tanke var varmeknopper. Synes det ligner dem som min Malte har haft og det var varmeknopper.

Måske kunne det også være talgknopper, nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er.

Held og lykke med det!

han er knap 9 mdr

Anmeld

3. november 2012

Eliza

morethanperfect skriver:

Min svigerindes datter har noget der ligner , bare i meget slemmere grad .. Hun fik af vide det var tør hud pga. vejrskifte .. Så kan altså godt være det

Det kan da godt være det er sandt.. det virker bare slet ikke tørt 

Anmeld

3. november 2012

morethanperfect

Eliza skriver:

Det kan da godt være det er sandt.. det virker bare slet ikke tørt 

Nej det gør hendes heller ikke Jeg syns også det var underligt ..
Men både lægen og hendes SP havde sagt det ..
Hun kunne ikke gøre andet end at smøre creme på det ..  

Anmeld

3. november 2012

Eliza

morethanperfect skriver:

Nej det gør hendes heller ikke Jeg syns også det var underligt ..
Men både lægen og hendes SP havde sagt det ..
Hun kunne ikke gøre andet end at smøre creme på det ..  

så fortsætter jeg.. har købt en fedtcreme.. har su negen ide om hvor længe det tog dem at komme det til livs ?

Anmeld

3. november 2012

morethanperfect

Eliza skriver:

så fortsætter jeg.. har købt en fedtcreme.. har su negen ide om hvor længe det tog dem at komme det til livs ?

Nej hun har det nu nemlig ..

Hun har haft det længe , men er først lige begyndt at smøre det med creme ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.