tablet til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

mor2100kbh skriver:

Hvad kostede den?

Syntes desværre også bare at de fleste fede apps kun er til ipad

Jeg gav 1150 i feb. Købte den brugt (men den havde ikk været åben), eller altså, de var med som fjernbetjeninger ved Samsung fjernsynene, så rigtig mamce sælger den uden den har været i brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

mor2100kbh

LouiseVous skriver:

Jeg gav 1150 i feb. Købte den brugt (men den havde ikk været åben), eller altså, de var med som fjernbetjeninger ved Samsung fjernsynene, så rigtig mamce sælger den uden den har været i brug

Det var da ellers ret ok.

Kan være jeg alligevel lige skal undersøge det lidt nærmere

Anmeld

4. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

mor2100kbh skriver:

Det var da ellers ret ok.

Kan være jeg alligevel lige skal undersøge det lidt nærmere

De kan findes billigt... Og til tider er de sjælendt brugt.. Lavede samme cup med min Galaxy 2 mobil

Anmeld

4. november 2012

mor2100kbh

LouiseVous skriver:

De kan findes billigt... Og til tider er de sjælendt brugt.. Lavede samme cup med min Galaxy 2 mobil

Har fundet en del "ubrugte" brugt på nettet men kan se at de kun har wifi og er blevet anbefalet at købe en der også har 3g

Anmeld

4. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

mor2100kbh skriver:

Har fundet en del "ubrugte" brugt på nettet men kan se at de kun har wifi og er blevet anbefalet at købe en der også har 3g

Jeg køber KUN med Wifi.. For så er det kun mit net, eller andre steder hvor jeg kan sætte den op til net- ergo Astrid kan ikk alt muligt på den..
3g, kræver sim-kort i.Og det vil jeg ikk betale ekstra for, når jeg har en mobil og alm trådløs net herhjemme..

Anmeld

4. november 2012

mor2100kbh

LouiseVous skriver:

Jeg køber KUN med Wifi.. For så er det kun mit net, eller andre steder hvor jeg kan sætte den op til net- ergo Astrid kan ikk alt muligt på den..
3g, kræver sim-kort i.Og det vil jeg ikk betale ekstra for, når jeg har en mobil og alm trådløs net herhjemme..

tænkte godt på det efterfølgende og det kommer selvfølgelig an på hvor den skulle bruges.

og det ville vel også primært være hjemme hos os

Anmeld

4. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

mor2100kbh skriver:

tænkte godt på det efterfølgende og det kommer selvfølgelig an på hvor den skulle bruges.

og det ville vel også primært være hjemme hos os

lige præcis. Astrid måtte heller ikk tage sin med overalt. men hun lærte også hurtigt at den ikk virkede i bilen

Og har man den med nogen steder er det som regel ved folk som også har trådløst du bare kobler den på..
fx: bedsteforældre, venner, skole og nu er det jo også sådan at er man på camping eller hotel- kan man købe sig ad gang. Så Wifi er super fint

Anmeld

4. november 2012

mor2100kbh

LouiseVous skriver:

lige præcis. Astrid måtte heller ikk tage sin med overalt. men hun lærte også hurtigt at den ikk virkede i bilen

Og har man den med nogen steder er det som regel ved folk som også har trådløst du bare kobler den på..
fx: bedsteforældre, venner, skole og nu er det jo også sådan at er man på camping eller hotel- kan man købe sig ad gang. Så Wifi er super fint

Ja den er ihvertifald en del billigere

Anmeld

4. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

mor2100kbh skriver:

Ja den er ihvertifald en del billigere

Jæpz. Men altså, det er bare det jeg synes er bedst, eller i hvert fald mest brug for

Anmeld

4. november 2012

Lone Jakobsen

mor2100kbh skriver:

Jeg tror desværre bare både børn og forældre vil blive skuffet af dem

ja det tror jeg også.

legede lidt med en i toys "r" us i dag, og den virkede bestemt ikke som noget der var værd at smide penge efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.