Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nemesis skriver: Tror absolut ikke den er i nærheden af en ipad. Har også kigget på en da ungerne herhjemme snupper min lige så snart de kan, men det er ikke det samme.Skærmopløsning, hurtigehed, størrelse kan ikke sammenlignes.Sisse
Tror absolut ikke den er i nærheden af en ipad. Har også kigget på en da ungerne herhjemme snupper min lige så snart de kan, men det er ikke det samme.Skærmopløsning, hurtigehed, størrelse kan ikke sammenlignes.Sisse
mor2100kbh skriver: Det er det jeg tænker men en ipad er også bare så meget dyrere :-(
Det er det jeg tænker men en ipad er også bare så meget dyrere :-(
Nemesis skriver: ja det er en dyr en, men det kan heller ikke sammenlignes.Desværre.:-) sisse
ja det er en dyr en, men det kan heller ikke sammenlignes.Desværre.:-) sisse
dejligt med denne tråd. har nemlig stærkt overvejet at skrive en på yngstemands ønskeseddel.
vi står lidt i samme dilemma til vores dreng på 8 år tror børnetablet er yt men overvejer en rigtig tablet
mor2100kbh skriver: har set i flere af julekatalogerne at der er kommet forskellige tablets til børn og mit spørgsmål er nu om de mon er noget værd eller om det bare er en slags dyrt legetøj og slet ikke er i nærheden af en ipad
har set i flere af julekatalogerne at der er kommet forskellige tablets til børn og mit spørgsmål er nu om de mon er noget værd eller om det bare er en slags dyrt legetøj og slet ikke er i nærheden af en ipad
Lone Jakobsen skriver: dejligt med denne tråd. har nemlig stærkt overvejet at skrive en på yngstemands ønskeseddel.
LouiseVous skriver: Jeg holder mig til Samsung.. Og har på intet tidspunkt fortrudt at jeg har købt den lille Samsung Galaxy 5.0 wifi 7" taplet til min datter.. Men de taplets jeg har set i julekatalogerne, kender jeg intet til..
Jeg holder mig til Samsung.. Og har på intet tidspunkt fortrudt at jeg har købt den lille Samsung Galaxy 5.0 wifi 7" taplet til min datter.. Men de taplets jeg har set i julekatalogerne, kender jeg intet til..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128