Carl-Emil's mor skriver:
Hvis han er politianmeldt for vold og ikke har boet med barnet virker det godt nok som om der er godt noget fuldstændig galt i deres møde for det er stik modsat hvad de har meddelt mig dags dato ( altså den 2 ) så stakkels stakkels din veninde og barn 
Ved ikke hvad din eks har gjort men ja samvær / kontakt har børn i DK krav på ... uanset hvad - heldige jer hvis I lever i fred og ro fra din eks MISUNDER dig virkelig 
Han har et tilhold fra min veninde, men da han aldrig har gjort datteren fortræd, så må han have hende på lige fod med alle andre fædre
det virkelig hårdt fir hende at aflevere sin datter til ham, men sådan lød dommen fra retten dengang ..
Jeg priser mig også lykkelig over at det er et afsluttet kapitel (håbet jeg) med min x.. Han har set min datter 5 gange i hendes liv.. Mere kunne han ikke magte, og derefter var samvær slut.. så vi lever i fred lige nu
og det er en befrielse at slippe for alt det drama der var med ham.. Min datter kender min kommende søns bio far som hendes far..
og han har også været der siden jeg var 4 måneder henne, modsat min x som skred da jeg var to måneder henne .. Min datter mangler ham ikke, og vil gøre mit til at de ikke får samvær igen medmindre min datter engang beder om det .. For han svigter hende fang på gang
Anmeld