Desperat brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

baby012

Carl-Emil's mor skriver:

Hvis han er politianmeldt for vold og ikke har boet med barnet virker det godt nok som om der er godt noget fuldstændig galt i deres møde for det er stik modsat hvad de har meddelt mig dags dato ( altså den 2 ) så stakkels stakkels din veninde og barn

Ved ikke hvad din eks har gjort men ja samvær / kontakt har børn i DK krav på ... uanset hvad - heldige jer hvis I lever i fred og ro fra din eks MISUNDER dig virkelig

Han har et tilhold fra min veninde, men da han aldrig har gjort datteren fortræd, så må han have hende på lige fod med alle andre fædre  

det virkelig hårdt fir hende at aflevere sin datter til ham, men sådan lød dommen fra retten dengang .. 

Jeg priser mig også lykkelig over at det er et afsluttet kapitel (håbet jeg) med min x.. Han har set min datter 5 gange i hendes liv.. Mere kunne han ikke magte, og derefter var samvær slut.. så vi lever i fred lige nu og det er en befrielse at slippe for alt det drama der var med ham.. Min datter kender min kommende søns bio far som hendes far.. 

og han har også været der siden jeg var 4 måneder henne, modsat min x som skred da jeg var to måneder henne .. Min datter mangler ham ikke, og vil gøre mit til at de ikke får samvær igen medmindre min datter engang beder om det .. For han svigter hende fang på gang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Anonym trådstarter

Nu skal det siges at min eks har ikke været en del af hendes liv nogen sinde... Og har ca. 10 fra kommunen som vilstille op og sige at han ikke skalhave noget med os at gøre, da de ser ham som uegnet som far. Samt har jeg arrun ikke må være sammen med rygere og han er stor ryger... Samt har jeg fået afvide at når han har vidst hvor jeg har boet og ikke selv taget kontakt, så står han meget dårligt stillet. 

Samt hvis det kom til det flyttede jeg bare til udlandet med min datter,njet har den fulde forældre myndighed og montage min datter med alle steder uden hendes far har noget at sige...

Men altså har skrevet til forvaltningen og ringer til dem på mandag for jeg siger gernenej til hans lorte penge hvis det giver mig min datter 1000%

Jeg kan sige med sikkerhed at kommer han ind i vores liv igen så er mit barn ødelagt for evigt. Og jeg vil køre sag om jeg så ender med at skylde flere milliarder til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.