Hej alle sammen
Jeg havde et øjebliks svaghed for en 15 dage 3 uger siden og kontaktede min datters far efter 1 år... Tænkte han nok havde ændret sig.
Han har mødt vores datter 1 gang og jeg ved det var en fejl. Nu læste jeg på statsforvaltningens side at de afviser samvær hvis de har været adskildt længe. Og detmål man sige de har, alle mine vemner og veninder siger jeg intet har at frygte at han ikke kommestil at få samvær også pga afstanden... Skal siges at min datter aner ikke hvem han var og allerede nu hvis hun ser billeder af ham så genkender hun ham ikke.
Han snakker allerede om at han vil have hende alene og at jeg bare kan komme ind med hende hvis jeg har for travlt og så kan han haveejede alene, og det syntes jeg er psykopatisk at smide et barn til en fremmede person. Skal sige han han ønsket hende død og bortadopteret, han har ALDRIG ville have hende. Han lyver og siger han ikke harvidst hvor jeg befandt mig og det vidste han i stil for 2 mdr siden for han hjalp mig flytte ind i min gamle lejlighed, så han tog aldrig kontak. Jeg overvejer at slette kontakten igen altså slette mig mobil nr. Men ved ikke om det vil gøre alt værre... Syntes han er syg i skalen han vil kun være far fordi jeg kontaktede ham og ingen anden grund... Men vil gerne vide hvor jeg står... Han bor i indre Kbh og jeg bor ja meget snart i Odense og min datter er kun 18 mdr. Jeg har fuld forældremyndighed...
Please hjælp mig... Jeg vil ikke have han skal have noget med mit barn at gøre. For mig har han været sæddoner og det var det. Og min datter er super glad,mig min eks er så syg i skaden at han vil endnu engang køre så psykisk terror på mig at det vil ende med at gå ud over min datter... Please hjælp mig
Anmeld