vis mig jeres dåbs kjoler - pleace :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.969 visninger
21 svar
1 synes godt om
2. november 2012

Princesspigen

min lille pige er kun 2½ uge gammel og jeg vil gerne vente med dåben til foråret..

men går stadig og tænker over hvordan jeg vil have det, hvad hun skal have på osv..

havde jeres kjole på ? hvilke ? hvad kostede den ? gik den i arv ? hvor er den fra ?

havde i evt. noget andet pænt tøj den lille kunne få på senere så h*n ikke sku have en stor kjole på hele dagen..

kom rigtig gerne med billeder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

L&V

Princesspigen skriver:

min lille pige er kun 2½ uge gammel og jeg vil gerne vente med dåben til foråret..

men går stadig og tænker over hvordan jeg vil have det, hvad hun skal have på osv..

havde jeres kjole på ? hvilke ? hvad kostede den ? gik den i arv ? hvor er den fra ?

havde i evt. noget andet pænt tøj den lille kunne få på senere så h*n ikke sku have en stor kjole på hele dagen..

Mit profil billede er af Laura i hendes dåbskjole.. Jeg er ikke til små børn og kjoler så det blev kompromiet, at hun havde en alm kjole på.

Anmeld

2. november 2012

CeViss

Princesspigen skriver:

Benjamin havde dette her på.

Kjolen i kirken og bagefter havde han det andet sæt tøj på.

Kjolen er lavet af min mors konfirmationskjole til mig og jeg var selvfølgelig den første der blev døbt i den.

Så den betyder rigtig meget for mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2012

Princesspigen

CeViss skriver:

Benjamin havde dette her på.

Kjolen i kirken og bagefter havde han det andet sæt tøj på.

Kjolen er lavet af min mors konfirmationskjole til mig og jeg var selvfølgelig den første der blev døbt i den.

Så den betyder rigtig meget for mig

hold op en lille charmetrold i det andet sæt

Anmeld

2. november 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Mit profil billede er af Laura i hendes dåbskjole.. Jeg er ikke til små børn og kjoler så det blev kompromiet, at hun havde en alm kjole på.

ja det er jo hvad man er til  men skøn det ser hun ud

Anmeld

2. november 2012

Nadia&Daniel

Laura i svigerfamilien's dåbskjole (der høre både en lyserød og lyseblå underkjole til)

Anmeld

2. november 2012

tioyv

det er en min farmor har hæklet til min bror i 1979 og så er jeg og mine fætre og kusiner også døbt i den...

og så havde hun det andet på senere..

Anmeld

2. november 2012

L&V

Princesspigen skriver:

ja det er jo hvad man er til  men skøn det ser hun ud

Tak.. Ja det er jo det

Anmeld

2. november 2012

Princesspigen

Nadia&Daniel skriver:

Laura i svigerfamilien's dåbskjole (der høre både en lyserød og lyseblå underkjole til)

nå den er os fin

og smart med de 2 underkjoler

Anmeld

2. november 2012

Princesspigen

tioyv skriver:

det er en min farmor har hæklet til min bror i 1979 og så er jeg og mine fætre og kusiner også døbt i den...

og så havde hun det andet på senere..

nå hvor fint.. og lidt sjovt med den lilla sløjfe sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.