Kaffe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Altså hvis man ikke har prøvet alt for længe, så tror jeg også man skal tage det lidt roligt og ikke stresse over det!

Man kan jo gøre lidt hist og her for at hjælpe naturen på vej hvis man synes...

Jeg startede med at skifte langt de fleste af mine hårprodukter ud med nogle uden parfume og parabener, og det var sådan set det jeg gjorde, til trods for, at vi har været i behandling...

Har kun prøvet 2 forsøg indtil nu så ved godt det skal have lidt mere tid.

Men man bliver jo så vildt utålmodig da man gerne ville have haft baby igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Har kun prøvet 2 forsøg indtil nu så ved godt det skal have lidt mere tid.

Men man bliver jo så vildt utålmodig da man gerne ville have haft baby igår

Selvfølgelig bliver man ærgelig og vil have baby i første forsøg sådan tror jeg de fleste har det

Pyha en af mine veninder har købt bogen bliv naturlig gravid og hold nu op der står meget skrammel i den, vil sige, at den ikke er pengene værd, så er du lige forberedt og min veninde er enig!

Jeg gik i forbindelse med vores andet forsøg til akupunktur og min akupunktør sagde, at det er helt utrolig vigtigt at man holder fødder og undliv varmt! Noget af det værste for fertiliteten er faktisk at man er kold, så på med uldsokkerne og uldtrusserne

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Selvfølgelig bliver man ærgelig og vil have baby i første forsøg sådan tror jeg de fleste har det

Pyha en af mine veninder har købt bogen bliv naturlig gravid og hold nu op der står meget skrammel i den, vil sige, at den ikke er pengene værd, så er du lige forberedt og min veninde er enig!

Jeg gik i forbindelse med vores andet forsøg til akupunktur og min akupunktør sagde, at det er helt utrolig vigtigt at man holder fødder og undliv varmt! Noget af det værste for fertiliteten er faktisk at man er kold, så på med uldsokkerne og uldtrusserne

Har haft lånt bogen og det er alt for omstændigt til mig.

Men godt du siger det med fødderne. Jeg har altid kolde fødder så det må jeg vist se at gøre noget ved.

Anmeld

2. november 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Har fundet på nettet at der er ca. 110-130 mg/l i cola

okey hvor meget cola må man så drikke ? hihi

Anmeld

2. november 2012

Moar2011

tarkoflen skriver:

Jeg mener også de siger en cola om dagen men der er lige den detalje at der jo også er sukker eller sødemiddel i sådan en fætter, og det er jo heller ikke optimalt! Men jeg har altså drukket lidt sodavand også cola...

hvilken str coloa :p ?

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

okey hvor meget cola må man så drikke ? hihi

Du må vel prøve at finde ud af hvor meget koffein der er i alm kaffe og så sammenligne ud fra det hvor man jo må drikke 1-2 kopper mener jeg.

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Har haft lånt bogen og det er alt for omstændigt til mig.

Men godt du siger det med fødderne. Jeg har altid kolde fødder så det må jeg vist se at gøre noget ved.

Hun skriver altså også noget værre sludder! Hun har et afsnit der omhandler endometriose, og det hun skriver har intet på sig, hun mener at kende årsag og kur mod endometriose, bare utrolig mærkeligt at overlægerne på Skejby og Rigshospitalet ikke fluks anbefaler denne til alle os der døjer

Men ja den med fødderne kendte jeg heller ikke til... Om det er det, der har virket skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men altså jeg er gravid og lykkelig for det

Jeg har fundet mig en sort uldtrusse, så jeg føler mig knap så mormor agtig og den har jeg bare ud over mine trusser og faktisk udenover strømpebukserne hvis jeg har sådan nogle på... Jeg er meget dårlig til at mærke at jeg fryser om underlivet før det er for sent, så jeg har helgarderet mig

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Storms-Mor skriver:

hvilken str coloa :p ?

Hi hi det ved jeg ikke, men jeg har taget udgangspunkt i at det må være enten en dåse eller en glas flaske... Men er ikke sikker

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hun skriver altså også noget værre sludder! Hun har et afsnit der omhandler endometriose, og det hun skriver har intet på sig, hun mener at kende årsag og kur mod endometriose, bare utrolig mærkeligt at overlægerne på Skejby og Rigshospitalet ikke fluks anbefaler denne til alle os der døjer

Men ja den med fødderne kendte jeg heller ikke til... Om det er det, der har virket skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men altså jeg er gravid og lykkelig for det

Jeg har fundet mig en sort uldtrusse, så jeg føler mig knap så mormor agtig og den har jeg bare ud over mine trusser og faktisk udenover strømpebukserne hvis jeg har sådan nogle på... Jeg er meget dårlig til at mærke at jeg fryser om underlivet før det er for sent, så jeg har helgarderet mig

a nogle gange må man godt lige bruge sin sunde fornuft til at sortere i ting selvom man så brændende ønsker sig noget

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

a nogle gange må man godt lige bruge sin sunde fornuft til at sortere i ting selvom man så brændende ønsker sig noget

Lige præcis =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.