Kaffe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der ved hvor meget koffein der er i Nescafé Cappuccino?
Og evt. hvor meget det svarer til i normalt kopper kaffe?

Det eneste der står på pakken er at der er 14,4% instant kaffe i.

Plejer at drikke ca. én kop om dagen men man siger jo at koffein nedsætter ens chancer for graviditet så derfor vil jeg gerne lige vide hvor meget koffein jeg egentlig får og om jeg måske burde stoppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Plejer at drikke ca. én kop om dagen men man siger jo at koffein nedsætter ens chancer for graviditet så derfor vil jeg gerne lige vide hvor meget koffein jeg egentlig får og om jeg måske burde stoppe.

Altså så vidt jeg husker, så måtte jeg drikke en til to kopper kaffe om dagen mens vi var i behandling, kan dog ikke lide det, så ingen problem her!

Men det du drikker er jo fortyndet ret meget i forhold til en almindelig kop kaffe, så drik du bare den ene kop om dagen det tror jeg altså ikke der sker noget ved!

Da min læge på Skejby sad og kiggede i mit skema over hvad jeg indtog og der stod 0 i kaffe sagde hun at jeg altså godt måtte tage en kop kaffe

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Altså så vidt jeg husker, så måtte jeg drikke en til to kopper kaffe om dagen mens vi var i behandling, kan dog ikke lide det, så ingen problem her!

Men det du drikker er jo fortyndet ret meget i forhold til en almindelig kop kaffe, så drik du bare den ene kop om dagen det tror jeg altså ikke der sker noget ved!

Da min læge på Skejby sad og kiggede i mit skema over hvad jeg indtog og der stod 0 i kaffe sagde hun at jeg altså godt måtte tage en kop kaffe

Tak

Tænker også at det nok ikke er så slemt igen men man ved jo aldrig og når man gerne vil have et barn er man jo villig til næsten hvad som helst

Anmeld

2. november 2012

Moar2011

Anonym skriver:

hvordan r det så med cola?

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Har fundet på nettet at der er ca. 110-130 mg/l i cola

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak

Tænker også at det nok ikke er så slemt igen men man ved jo aldrig og når man gerne vil have et barn er man jo villig til næsten hvad som helst

Ja man gør jo alt! Men man skal også passe på, at man ikke går helt i stå, men bruger sin sunde fornuft

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har fundet på nettet at der er ca. 110-130 mg/l i cola

Men det skulle variere alt efter mærke og hvilket land man køber det i da reglerne for tilladt koffeinindhold varierer

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ja man gør jo alt! Men man skal også passe på, at man ikke går helt i stå, men bruger sin sunde fornuft

Pt. gør jeg "desværre" ikke rigtig noget for at hjælpe det på vej.

Jo er faktisk begyndt at drikke økologisk grøn te da jeg så flere skrive om det herinde.

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Storms-Mor skriver:

Jeg mener også de siger en cola om dagen men der er lige den detalje at der jo også er sukker eller sødemiddel i sådan en fætter, og det er jo heller ikke optimalt! Men jeg har altså drukket lidt sodavand også cola...

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Pt. gør jeg "desværre" ikke rigtig noget for at hjælpe det på vej.

Jo er faktisk begyndt at drikke økologisk grøn te da jeg så flere skrive om det herinde.

Altså hvis man ikke har prøvet alt for længe, så tror jeg også man skal tage det lidt roligt og ikke stresse over det!

Man kan jo gøre lidt hist og her for at hjælpe naturen på vej hvis man synes...

Jeg startede med at skifte langt de fleste af mine hårprodukter ud med nogle uden parfume og parabener, og det var sådan set det jeg gjorde, til trods for, at vi har været i behandling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.