Føler mig alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Tøs85

Forstår godt du føler dig alene.. Der sker mange ting nu og de ting sker jo egentlig kun for dig.. Jeg føler mig også alene indimellem da jeg næsten kun sover med min kæreste lige for tiden.. Det er rigtig hårdt nu hvor jeg er på barsel for så har jeg endnu mere brug for kontakten og omsorgen, men ved at det bare er en periode og når den lille kommer vil han være der.. De hormoner er bare svære at styre og især når der er sådan en stor ændring i ens hverdag, som at bo hos svigerforældrene.. Men hold ud, det er bare en periode i skal igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Tøs85

Forstår godt du føler dig alene.. Der sker mange ting nu og de ting sker jo egentlig kun for dig.. Jeg føler mig også alene indimellem da jeg næsten kun sover med min kæreste lige for tiden.. Det er rigtig hårdt nu hvor jeg er på barsel for så har jeg endnu mere brug for kontakten og omsorgen, men ved at det bare er en periode og når den lille kommer vil han være der.. De hormoner er bare svære at styre og især når der er sådan en stor ændring i ens hverdag, som at bo hos svigerforældrene.. Men hold ud, det er bare en periode i skal igennem..

Anmeld

2. november 2012

TeamRocket

Øv hvor er jeg ked af du har det sådan, jeg har selv en mand der bliver rørt til tåre til alle scannings og stiller 100 spørgsmål til jdm og læge og virkelig går op i at være faren, den ugravide men alligevel vigtige anden halvdel.

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Min bekymring er også bare at han siger at det nok skal blive bedre og at han gerne vil være en del at det nu men det sker ikke rigtig noget, og så frygter jeg at han vil blive ved med at rende til lige så meget selv efter den lille bebs er kommet :/

Men håber da du har ret og at det bare er for en periode

- Årh hvor lyder det dejligt.!  Det var jo også sådan jeg lidt havde troet/håbet det ville blive for os da han normalt plejer at være meget følelsesladet Og i teorien er han det stadig også men ikke i praksis :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.