Hej alle sammen 
Skriver da jeg ikke ved hvad jeg skal føle eller gøre.. Jeg er førstegangs gravid 25+4 og har været sammen med min kæreste i næsten 5,5 år..
Vi er begge rigtig glade for graviditeten og venter og et rigtig ønskebarn 
Vi boede i lejlighed sammen med den var for lille til at have et barn, så indil vi har fået huskøbet helt på plads, bor vi hos svigerforældrene da de har god plads og vi kan spare lidt op i mens..
Min kæreste spiller fodbold og står for sin egen gruppe i hjemmeværnet hvilket han bruger rigtig meget tid på.. Jeg sidder derfor ofte hjemme alene uden noget at lave.. jeg føler mig ikke rigtig hjemme hos svigerforældrene specielt ikke når jeg er der alene.. Jeg kan rigtig godt lide mine svigerforældre men føler mig bestemt ikke hjemme der..
Jeg har forklaret det for kæresten mange gange og sagt at jeg synes det er hårdt at gå igennem en graviditet (med alt hvad det indebærer) alene..
Jeg skulle "tvinge ham med til jordemoder sidste gang og han har sagt at jeg ikke skulle regne med at han kom med at fødselsforberedelse, selvom han ved hvor meget det betyder for mig :/
Ved ikke hvad jeg skal gøre, havde troet at man ville være ligeså meget sammen som før man blev gravid, (hvis ikke mere), men sådan er det bestemt ikke i vores tilfælde :/
- ved ikke hvad jeg forventer med dette oplæg, men har brug for at snakke med nogen om det som ikke lige kender os, for jeg elsker jo mine kæreste og kunne ikke forestille mig et liv uden ham, specielt ikke nu hvor vi venter os en fantastisk lille dreng <3
Anmeld