Fritidsaktiviteter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Miin'Baby'Mus

Fidus skriver:

Jeg har en sød islænder ung hoppe med selvtilliden iorden hun er 3,5 år. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til horsemanship  og gåture til at gøre hende klar til til tilridning når hun bliver 5 år så det er bare rent hygge med hende, hvis du lyst og har mod på det ?

Er hun rigtig islænder ?  altså tølter hun osv?

Kan da altid give lidt viden ud, men det er måske lidt svært når du bor laaaangt væk  Kunne ellers være sjovt at komme i gang med heste igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Miin'Baby'Mus

Freyasmor skriver:

Fitness, Zumba, cykling i det fri.. 

Arr, ikke fitness og zumba - har prøvet det og det er ret kedeligt i længden syntes jeg 

Ville gerne noget ordentligt hold sport eller noget udendørs  Cykling var selvfølgelig også en mulighed  

Anmeld

2. november 2012

Fidus

LilleNyPåVej skriver:

Er hun rigtig islænder ?  altså tølter hun osv?

Kan da altid give lidt viden ud, men det er måske lidt svært når du bor laaaangt væk  Kunne ellers være sjovt at komme i gang med heste igen  

Ja, det er hun og hun er noget af det sødeste og firnurligste lille væsen der findes med rødt pas og det hele hun har ikke helt styr på tølten endnu, men hun prøver virkelig og det ser sjovt ud

Du bor i Kbh ikke?  Hvis du tager toget til Høje-taastrp station, så kan jeg komme og hente dig og jeg køre dig selvfølgelig til stationen igen

Du kan jo lige tænke over det og vende tilbage til mig

Anmeld

2. november 2012

Miin'Baby'Mus

Fidus skriver:

Ja, det er hun og hun er noget af det sødeste og firnurligste lille væsen der findes med rødt pas og det hele hun har ikke helt styr på tølten endnu, men hun prøver virkelig og det ser sjovt ud

Du bor i Kbh ikke?  Hvis du tager toget til Høje-taastrp station, så kan jeg komme og hente dig og jeg køre dig selvfølgelig til stationen igen

Du kan jo lige tænke over det og vende tilbage til mig

Hehe nej, jeg bor nemlig i Nordjylland 

Anmeld

2. november 2012

Fidus

LilleNyPåVej skriver:

Hehe nej, jeg bor nemlig i Nordjylland 

Så fik jeg læst forkert..hihi, øv hvor ærgeligt,  kunne godt bruge nogle gode råd og noget hjælp

Anmeld

2. november 2012

Miin'Baby'Mus

Fidus skriver:

Så fik jeg læst forkert..hihi, øv hvor ærgeligt,  kunne godt bruge nogle gode råd og noget hjælp

Ville jeg også rigtig gerne   men det er ikke altid det samme at skrive/forklare som det er at vise og derigere  desværre, ellers ville jeg hellere end gerne tage imod dit tilbud..

Anmeld

2. november 2012

Fidus

LilleNyPåVej skriver:

Ville jeg også rigtig gerne   men det er ikke altid det samme at skrive/forklare som det er at vise og derigere  desværre, ellers ville jeg hellere end gerne tage imod dit tilbud..

Ja, det har du ret i du er mere end hjertlig velkommen hvis i har planer om at flytte til Sjælland

Anmeld

2. november 2012

Miin'Baby'Mus

Fidus skriver:

Ja, det har du ret i du er mere end hjertlig velkommen hvis i har planer om at flytte til Sjælland

Haha det får jeg aldrig kæresten til, jeg spurgte om han ville flytte 40 min væk herfra bare for at jeg nemmere kunne komme til en evt anden by og studere - men nej!  Og det var bare 40 min 

Anmeld

2. november 2012

Fidus

LilleNyPåVej skriver:

Haha det får jeg aldrig kæresten til, jeg spurgte om han ville flytte 40 min væk herfra bare for at jeg nemmere kunne komme til en evt anden by og studere - men nej!  Og det var bare 40 min 

hihi..øvøv, hvor ærgeligt ja, så er der jo ikke så meget at gøre ved det man skal jo være to til en tango 

Pøj pøj med din graviditet

Anmeld

3. november 2012

Miin'Baby'Mus

Fidus skriver:

hihi..øvøv, hvor ærgeligt ja, så er der jo ikke så meget at gøre ved det man skal jo være to til en tango 

Pøj pøj med din graviditet

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.