Valg af flyverdragt - nu med billede! Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Lunae

Camulla skriver:

Havde hun?? Ej, jeg elsker den og elsker farven!!!

Den er også virkelig lækker. Molo er bare ikke så god til hendes krop. De er ret smalle i det, synes jeg! ØV ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

MomseJulia

Jeg har arbejde i en børnehave og vil sige af dem du har valgt vil jeg sige Hummel!
Den holder dem varme og tøre. Oplevede ikke vores børn i hummeldragter våde, med mindre du tog bad i vandpytterne. De er rigtig gode hvis man har et lidt bredt barn, og det fleece inden i er bare lækkert!

Reima.. Vil sige vores bærn i de dragter kunne godt blive lidt våde, der gik nemt huller i dem og virkede lidt kolde i det

kender ikke den sidste dragt, selv er vi til Molo og Dikson! 

Anmeld

1. november 2012

K&S

Lunae skriver:

Så er der billeder på de tre flyverdragter jeg har i tankerne.
Hvilken ville du vælge?

Jeg kender ikke til kvalitet m.m. på de 3 mærker, så jeg har stemt efter udseendet - og der vinder HUMMEL hos mig

Anmeld

1. november 2012

Alexander&Lærke

Her selv kigget på den fra Hummel og Lærke har den i jakke og den er altså ret fed, gode farver..... 

Anmeld

2. november 2012

Clisolka

Uh ikke et svært valg - ud af de 3 ville jeg helt klart vælge Hummel  Jeg æææælsker simpelthen farverne 

Anmeld

3. november 2012

Maja_4000

Hummel hvis det er udseendet det handler om

Vi har "bare" en fra Name It og en fra Føtex som er købt brugt .. De er fine indtil videre

Anmeld

3. november 2012

Mathilde

Vi har Hummel dragten i  samme farve og den er super lækker! Men Reima er nu også virkelig god

Anmeld

3. november 2012

Lunae

Mathilde skriver:

Vi har Hummel dragten i  samme farve og den er super lækker! Men Reima er nu også virkelig god

Vi har valgt at beholde Hummel og måske også mini a ture som ekstre flyverdragt! Nu må vi se den er nemlig lækker!

Anmeld

4. november 2012

Mathilde

Lunae skriver:

Vi har valgt at beholde Hummel og måske også mini a ture som ekstre flyverdragt! Nu må vi se den er nemlig lækker!

Godt valg

Anmeld

4. november 2012

MorDk

HUMMEL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.