Valg af flyverdragt - nu med billede! Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Jemion

Lunae skriver:

Det bliver én af de tre her. Ved du hvad kvicklys koster? Det kunne blive vores ekstra flyverdragt

Den koster vidst 650 kr mener jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Camulla

Lunae skriver:

Så er der billeder på de tre flyverdragter jeg har i tankerne.
Hvilken ville du vælge?

Jeg kan godt lide modellerne og pasformen, men ikke farverne...  

Anmeld

1. november 2012

Lone Jakobsen

Lunae skriver:

mange tak for stemmen. Det er bare så svært! Er vild med Mini A Ture, men er bange for at den er for sart

synes det afhænger meget af din datters alder.

skulle jeg selv vælge ville jeg tage den med det højeste vandsøjle tryk. hvis mit barn ikke kunne gå.

hvis barnet kan gå er det stadig vigtigt at flyverdragten er vandtæt, men der er det også vigtigt at barnet selv kan få den af og på, at dragten ikke er for kompliceret, og at der er mulighed for at få plads til vanter i ærmerne, og støvler i bukserne. (hvis du forstår) materialet skal være meget slidstærkt, men ikke for stift.

Anmeld

1. november 2012

Lunae

Lone Jakobsen skriver:

synes det afhænger meget af din datters alder.

skulle jeg selv vælge ville jeg tage den med det højeste vandsøjle tryk. hvis mit barn ikke kunne gå.

hvis barnet kan gå er det stadig vigtigt at flyverdragten er vandtæt, men der er det også vigtigt at barnet selv kan få den af og på, at dragten ikke er for kompliceret, og at der er mulighed for at få plads til vanter i ærmerne, og støvler i bukserne. (hvis du forstår) materialet skal være meget slidstærkt, men ikke for stift.

Min datter går rigtig fint, så ingen problem der. vandsøjletryk er 8000 og 10000 så alle er gode. Synes alle tre er relativ nemme at få på Men tak for alle dine gode overvejelser

Anmeld

1. november 2012

Lunae

Camulla skriver:

Jeg kan godt lide modellerne og pasformen, men ikke farverne...  

Hvilken farve ville du så vælge?

Anmeld

1. november 2012

Lone Jakobsen

Lunae skriver:

Min datter går rigtig fint, så ingen problem der. vandsøjletryk er 8000 og 10000 så alle er gode. Synes alle tre er relativ nemme at få på Men tak for alle dine gode overvejelser

Anmeld

1. november 2012

Camulla

Lunae skriver:

Jeg er mere til de her farver Øv, at jeg ikke har en pige, så ville hun gå i den der raspberry hele tiden. Hedder den det??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. november 2012

Camulla

Lunae skriver:

Og den lilla koster kun 560 kr.!! Og det er en Danefæ... Det er da møg billigt! 

Anmeld

1. november 2012

Lunae

Camulla skriver:

Jeg er mere til de her farver Øv, at jeg ikke har en pige, så ville hun gå i den der raspberry hele tiden. Hedder den det??

Den øverste havde Camille sidste år og den var også skøn

Anmeld

1. november 2012

Camulla

Lunae skriver:

Den øverste havde Camille sidste år og den var også skøn

Havde hun?? Ej, jeg elsker den og elsker farven!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.