bule -lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Lone Jakobsen

tweety2060 skriver:

Tak for svar.... Uh kan altså næste "miste" den sunde fornuft når det Er ens eget guld.... Men hun har haft det fint i dag...

det kan jeg sørme godt forstå.

min mindste søn fik en flænge i hovedet torsdag middag, og der havde jeg også meget svært ved at bevare roen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

tweety2060

Lone Jakobsen skriver:

det kan jeg sørme godt forstå.

min mindste søn fik en flænge i hovedet torsdag middag, og der havde jeg også meget svært ved at bevare roen.

Av!!! For den da, åh ja tror også jeg ville være bekymret!!! Hvordan går det med ham?
Det er gået godt i dag mis så sikkert bare avs efter faldet.
GOD weekend

Anmeld

2. november 2012

Lone Jakobsen

tweety2060 skriver:

Av!!! For den da, åh ja tror også jeg ville være bekymret!!! Hvordan går det med ham?
Det er gået godt i dag mis så sikkert bare avs efter faldet.
GOD weekend

dejligt at hun ikke har men efter det

her er der heldigvis heller ikke noget med det. det ser barskt ud, men lægen ville dog ikke sy det. han har virket lidt træt og klager over ondt af og til, men ellers er han glad og veltilpas.

Anmeld

2. november 2012

NinaNymannMadsen

så længe hun er som sig selv så ville jeg ikke tage til lægen.

min store pige har slået hovedet ned i en stentrappe og fik en kæmpe bule i panden, hun græd i 10 minutter og fik kold klud på og så var hun ellers sig selv igen, dog hold vi øje i 24 timer hvilket man skal når de har slået hovedet slemt for at være sikker. for er der en hjernerystelse vil det vise sig inden for 24 timer efter skaden.

dog skal der rigtig meget til før at små børn får hjernerystelse. så tag det roligt så længe hun er sig selv og er frisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.