bule -lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. november 2012

tweety2060

Hejsa.
Søger et godt råd... Blev ringet op af dp da min datter har slået hovedet sammen med et andet barn og har fået en stor bule. Hun græd ikke da det skete men har været ved fuld bevidsthed... Hun er fint vågen, leger og spiser....
LÆgens sekretær kunne ikke fortælle mig hvad jeg skulle gøre.... HAr I nogle råd?
Skal hun ses af læge?
Knus og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Snartmortil3

Hvis hun hverken har grædt, været dårlig tilpas, været bevidstløs eller andet, så ville jeg bestemt ikke gøre noget ved det.

Anmeld

1. november 2012

Lone Jakobsen

ville heller ikke gøre noget så længe din datter ikke er utilpas.

Anmeld

1. november 2012

tweety2060

110811 skriver:

Hvis hun hverken har grædt, været dårlig tilpas, været bevidstløs eller andet, så ville jeg bestemt ikke gøre noget ved det.

Hun leger som hun plejer, måske liiige lidt mere stille- men det Er set før( tænker hun måske har hovedpine efter slaget?)
SPiser og drikker fint, ingen tegn til kvalme el opkast.....
Bulen er lidt blålig\rødlig men uden hul
Tak for svar

Anmeld

1. november 2012

Mor til Frederic og Freya

tweety2060 skriver:

Hejsa.
Søger et godt råd... Blev ringet op af dp da min datter har slået hovedet sammen med et andet barn og har fået en stor bule. Hun græd ikke da det skete men har været ved fuld bevidsthed... Hun er fint vågen, leger og spiser....
LÆgens sekretær kunne ikke fortælle mig hvad jeg skulle gøre.... HAr I nogle råd?
Skal hun ses af læge?
Knus og tak

tegn på hjernerystelse er forstørret pupiler - opkast - svimelhed mm.

Og hun lyder jo ikke til at være mærket af det overhovedet, ville først blive nervøs hvis hun havde tegn på hjernerystelse og hvis bulen gik indaf...

Anmeld

1. november 2012

tweety2060

Lone Jakobsen skriver:

ville heller ikke gøre noget så længe din datter ikke er utilpas.

Tak for svar.... Uh kan altså næste "miste" den sunde fornuft når det Er ens eget guld.... Men hun har haft det fint i dag...

Anmeld

1. november 2012

tweety2060

Mor til Frederic og Freya skriver:

tegn på hjernerystelse er forstørret pupiler - opkast - svimelhed mm.

Og hun lyder jo ikke til at være mærket af det overhovedet, ville først blive nervøs hvis hun havde tegn på hjernerystelse og hvis bulen gik indaf...

Tak for svaret... Føler lidt at jeg "mister" fornuften når det Er ens eget guld... Hun har haft det fint, været lidt træt og en gang i mellem , let til tårer, men næste øjeblik hopper hun rundt og råber....
Tænker nu bare om jeg skal gøre noget i nat??

Anmeld

1. november 2012

tweety2060 skriver:

Tak for svaret... Føler lidt at jeg "mister" fornuften når det Er ens eget guld... Hun har haft det fint, været lidt træt og en gang i mellem , let til tårer, men næste øjeblik hopper hun rundt og råber....
Tænker nu bare om jeg skal gøre noget i nat??

Hun kan jo sagtens være træt uanset bule eller ej... Kan jo være de har haft en travl dag i dp eller lign.

Hun ville jo ikke hoppe rundt og fjolle, hvis hun havde eks hovedpine eller lign.

Og det at hun lige pludselig stoppe op og bliver ked, kan sagtens skyldtes at hun kommer i tanke om det og hun lige skal have en krammer...

Anmeld

1. november 2012

tweety2060

Mor til Frederic og Freya skriver:

Hun kan jo sagtens være træt uanset bule eller ej... Kan jo være de har haft en travl dag i dp eller lign.

Hun ville jo ikke hoppe rundt og fjolle, hvis hun havde eks hovedpine eller lign.

Og det at hun lige pludselig stoppe op og bliver ked, kan sagtens skyldtes at hun kommer i tanke om det og hun lige skal have en krammer...

Måske fik jeg sagt det for hurtigt.... Ikke om hun vil sove... Men mon ikke hun har ondt i hovedet ....
Men tak for svaret endnu en gang

Anmeld

1. november 2012

tweety2060 skriver:

Måske fik jeg sagt det for hurtigt.... Ikke om hun vil sove... Men mon ikke hun har ondt i hovedet ....
Men tak for svaret endnu en gang

Hvis det var min dreng der havde været klumret og slået sig slemt og slet ikke ville kunne finde ro - ville jeg give ½ dosis panodil.

Hun kan sagtens have hovedpine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.