Synes det lyder meget underligt. Hvis der har været klumper i, må mælken jo have været sur, så tror helt ærligt at hun digter lidt 
Ja, jeg synes da at jeg har oplevet med almindeligt mælk, at det kan skille lidt.
Nogle mennesker er bare imod alt økologisk (hvilket i min verden er temmelig ulogisk, da det jo ikke er sprøjtet med alt muligt underligt, og derfor må være bedre for kroppen og miljøet).
Vi køber så vidt muligt også økologisk, og har nogle ting der KUN bliver købt økoligisk, og andet er alt efter prisen.
Sæber, cremer, rengøringsmidler osv. købes med svanemærket. Vil ikke putte for mange kemikalier på hverken min søn eller mig selv, hvis det kan undgåes
Er så enig! Jeg er meget glad for økologi og jeg ELSKER mine økologiske grøntsager og frugt..
Samt så får jeg helt dårlig smag i munden hvis jeg bare skulle OVERVEJE at købe æg som skrabe æg, bur æg eller lignende, da de klipper næbene af på hønerne og det er så synd
Det kan jeg bare ikke få mig selv til at støtte.
Jeg er enig og gør ligesom dig/jer. Jeg vil gerne skåne mig selv og især mit ufødte barn for så lidt kemikalier som muligt. Så jeg kan seriøst ikke se meningen i hendes/deres holdning omkring økologi. De mener det er for dyrt og går meget op i at købe det billigste af det billigste (som også er ok), men hvorfor ikke gå ind for økologi)
Min svigermor er FARMAKONOM og burde nemlig vide hvad der er godt og ikke godt for kroppen. Hun går ikke ind for økologiske krops produkter, da det kun er 80% eller 10% (kan ikke huske hvad hun sagde) der skulle være økologiske, og så ville hun hellere undvære ... Der kan jeg være delvis enig, da jeg bare gå efter astma allergi mærket samt svanemærket, det er jo bare en bonus hvis noget af det er økologisk 
Men tja, forstår slet ikke man kan holde sådan en afstand fra økologi, de er SÅ meget imod det.. Det er helt vildt! Jeg har måtte kæmpe for at få puttet noget der var økologisk i min kæreste, da han havde samme holdning men aldrig havde smagt økologisk mad...