Dit 2½-åriges yndlingslegetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Faith

Alt hvad der hedder brandbiler (far er brandmand), politibiler, ambulancer og lastbiler.

Og bøger med en masse billeder hvor de kan pege og sige hvad tingene hedder.

Og så elsker de deres scootere udenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

serinasmor

Gardenia skriver:

Det lader til at vores dreng keder sig med alt hans legetøj, det meste er vel egentligt også under hans alder. Han har en del med Postmand Per og en hulens masse DUPLO, BRIO-togbane og en dims han kan putte forskellige klodser igennem og så siger den enten farve, tal, spiller en lyd osv. Og det er det han leger fast med..

Jeg synes der mangler noget udfordring men jeg er fuldstændigt blank når jeg så står i legetøjsforretningen, der er bare ikke rigtigt noget der fanger.

Hvad er din 2½-åriges yndlingslegetøj? Vi går ikke op i drenge- og pige-ting, det skal bare være noget han er glad for

Serinas ynglingslegetøj ... det er faktisk et svært spørgsmål .. for tiden bruger hun meget tid på duplo, dukker der skal puttes og ha mad og gås tur med, legemad, puslespil og bøger ... puslespil er det ultimative hit ... Jeg synes bare det er vildt svært at ramme sværhedgraden .. de må hverken være så svære så hun giver op på forhånd eller så nemme så hun kan dem udenad efter 2 forsøg ... det er lige som om jeg mangler et mellemstep mellem 5 (nogle træpuslespil fra tiger)og 20 brikker (de klassiske papbrikker) ..

Anmeld

1. november 2012

Gardenia

Tak for svar allesammen, nu er der ihvertfald lidt at gå igang med.

Om ikke andet så er det rart at vi ikke er de eneste med problemer

Anmeld

1. november 2012

Svenne

Gardenia skriver:

Det lader til at vores dreng keder sig med alt hans legetøj, det meste er vel egentligt også under hans alder. Han har en del med Postmand Per og en hulens masse DUPLO, BRIO-togbane og en dims han kan putte forskellige klodser igennem og så siger den enten farve, tal, spiller en lyd osv. Og det er det han leger fast med..

Jeg synes der mangler noget udfordring men jeg er fuldstændigt blank når jeg så står i legetøjsforretningen, der er bare ikke rigtigt noget der fanger.

Hvad er din 2½-åriges yndlingslegetøj? Vi går ikke op i drenge- og pige-ting, det skal bare være noget han er glad for

Maskiner!!

Han har en del fra Bruder og de bliver leget med MANGE gange om dagen!

Vi går heller ikke op i dreng/pige og derfor ønsker han sig en dukke i julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.